Xiaomi TV A Pro 65'' 2025 Zwart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-10 22:28
In mijn zoektocht naar een redelijke goede TV met Google TV ter vervanging van een Panasonic LCD raak ik het spoor een beetje kwijt.
Het moet allemaal veel geld kosten, keuzes genoeg en wat is goed genoeg. Reviews lees ik door maar waar ik op uit kom in mijn zoek tocht is weinig over bekend en zeker niet populair bij de grote review sites. Althans ik kan er maar weinig over vinden.

1500 max
Het mag geld kosten maar moet het dan ook waard zijn.

Vrouw, kinderen kijken voornamelijk youtube en zelf doe ik graag een filmpje kijken met goed beeld en geluid.
Ik heb Odido via de app waarvoor er nu een Xiaomi TV aan de tv hangt. Afstandsbediening vind ik brak maar het werkt. Verder is er een Marantz AV received SR5008 met Kef speakers in gebruik. Ik maak graag gebruik van een interne speler die DTS kan uitvoeren via arc. Verder is de wens voor minimaal 55 tot 65 te gaan qua grootte.

De Xiaomi TV A pro 2025 lijkt me een leuke keuze.
Tikt veel boxjes maar is weinig over te vinden.
Sony is ook een optie alleen relatief duur.

Heeft iemand goede ervaring met Xiaomi?
Ik hoef geen OLED, kans op inbranden met statische logo's is me te groot. Heb hiervoor plasma gehad.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:07
Waarom vind je de Xiaomi een goeie keus?
Ik heb werkelijk nog nooit gelezen dat iemand dat overweegt xD

Als ik jou tekst lees kijk je graag een filmpje, netflix ofzo dus? 4k content?
Dat je oled gelijk uitsluit vind ik toch raar. maar goed, je hebt ook genoeg samsung tv's met mini leds of iets.
Daar al eens tussen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-10 22:28
Ja onder goed beeld versta ik 4k.

Oled uitsluiten is niet raar aangezien ik hier andere heb die veel beeld kijken met statisch logo's waardoor kans op inbranden zeer groot is. Ding staat 5 a 6 uur op een dag aan.

Waarom uberhaupt Xiaomi overwegen? Ja waarom niet dat is eigenlijk de vraag. Beeld formaat is goed, heeft geluid, er draaid Chrome tv op en goede prijs niet te vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:30
De genoemde Xiaomi is een direct-lit instap TV met dito prijspunt en zal enkel tegenvallen wanneer je van een Plasma afkomt. Verder zegt 4K niets over de beeldkwaliteit enkel over de resolutie.

Ik zou eerder naar bijv. een TCL 65C80x kijken wanneer je opzoek bent naar veel bang for the buck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:07
Precies wat hierboven wordt gezegd, als je opzoek bent naar een goedkope tv, maar toch redelijke kwaliteit kom je op TCL terecht.

Maar wellicht dat Sony ook wat heeft voor je! "filter hier eens in de pricewatch"
Ik zou wel minimaal een 100hz paneel willen. ( kijk eens wat er dan over blijft)