Voor een poster heb ik een achtergrondplaatje nodig van een soort opgekrulde poster, zodat het er mooi uitziet, waar je dus mooi tekst op kunt zetten. Het mag ook een achtergrond zijn die lijkt op lijntjes in een schoolschrift oid. Ik kan met altavista weinig vinden. Wie helpt even?
volgens mij bedoel je een standaard PSP effect welke ik nu natuurlijk niet kan vinden (krult een hoekje om). Lijntjes in een schoolschrift zit er niks in M$ office??
Yep inderdaad, zoiets. En MS Office heb ik hier niet bij de handOp woensdag 12 september 2001 13:41 schreef rickmans het volgende:
volgens mij bedoel je een standaard PSP effect welke ik nu natuurlijk niet kan vinden (krult een hoekje om). Lijntjes in een schoolschrift zit er niks in M$ office??
Waarom scan je niet wat??Op woensdag 12 september 2001 13:46 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Yep inderdaad, zoiets. En MS Office heb ik hier niet bij de hand
Omdat ik geen schrift bij de hand had. Heb ik nu inmiddels wel, en ik heb het -inderdaad- gescand. Bedankt!Op woensdag 12 september 2001 15:10 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Waarom scan je niet wat??