Problemen Ambernic RG405V

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emori
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-09-2024
Hallo allemaal,

Ik heb recentelijk een Anbernic RG405V aangeschaft. Met als doel lekker oude games spelen, zoals in mijn jeugd.

Nu heb ik al meerdere sites geraadpleegd en talloze filmpjes op Youtube bekeken.

Maar... ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg er geen spellen op... wat doe ik fout?

Wellicht iemand die het leuk vindt om mij hiermee te helpen?

Ik hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:36

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoi @Emori

Welkom op het Tweakers Forum, ik heb even gezocht naar het Ambernic RG405V model om te zien om welk apparaat we het precies hebben. Volgens mij is het dit model toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8zlj15FMl8QUBU-f21BeZzDLCE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UMqxy69gUEkZCoeDHWH1MuRm.webp?f=fotoalbum_large

Tegen welke fout loop je precies aan? Misschien een filmpje of screenshots voor ons om eens naar te kijken? Wel ik even aanvullen dat wij je niet kunnen helpen met hoe je aan games voor de Ambernic RG405V kunt komen of kunt downloaden, aangezien we het dan over Roms hebben, dat gezegd hebben, laat ons even wat meer weten over je probleem zodat we kunnen proberen je te helpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Linksquest op 15-09-2024 14:37 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emori
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 17-09-2024
Hallo, dankje voor je reactie.

Ja dat lijkt mij hetzelfde model.

Ik weet hoe ik aan Roms kom inderdaad. Maar ik krijg ze niet werkende. Ik heb Youtube al zo'n beetje uitgespeeld maar ik krijg de spellen er niet op. Ik kan ze wel op het apparaat krijgen. Maar ze werken vervolgens niet; worden niet herkend. Games blijven op 0 staan.