Toon posts:

Aopen 12x10x32 Justlink geeft buffer under run

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben vijf van die dingen aangeschaft en in vijf verschillende systemen geven ze naar 2% een buffer under run?

Kent iemand dit probleem, is het een instelling die je normaal niet hoeft te doen of zoiets?

Spoky :r

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
justlink aangezet????

Xbox360 gamerprofile

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:37
wordt justlink (of deze specifieke writer) wel ondersteund door het brandprogramma?

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 00:24
Je moet in de meeste progs (ook in NERO) specifiek JUSTLINK aanzetten, i know want ik heb dezelfde :)

Verwijderd

Topicstarter
justlink was wel aangezet met behulp van het vinkje.

Betreffende software is NERO 5.
Wordt standaard meegeleverd.
:Z

Verwijderd

zou ff upgraden als ik jou was, de meegeleverde versies geven daar recht op, en zijn derhalve niet altijd up to date.

RGZ

MASH
Op woensdag 12 september 2001 14:07 schreef Spoky het volgende:
justlink was wel aangezet met behulp van het vinkje.

Betreffende software is NERO 5.
Wordt standaard meegeleverd.
:Z

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Cd-rommel-spelers horen hier niet.
Move HA -> O&IO

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Zit ie misschien op dezelfde kabel als een Hd of een andere Cd-rom speler?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Al geprobeerd DMA uit te zetten .. ?

PC Specs

Verwijderd

Nee hoor geen problemen mee, de mijne (zelfde als die van jou) heeft nog nooit een cd kapot gemaakt tot nu toe. Sinds een maand ofzo. En ik brand echt veel.

Verwijderd

Een buffer underrun kan alleen plaatsvinden als de sourcedisk niet snel genoeg de data naar de writer krijgt. hier zijn ongetwijfeld vele posts over mogelijke oorzaken maar things that come to mind
1. shared ide channel tussen disk/cd en brander
2. dma instellingen
3. snelheid van de brondisk

etc etc.

eerst maar eens proberen op lagere snelheden te branden (4x, 8x) en als het dan wel goed werkt zoeken naar optimalisaties.

1. brander altijd op master zetten
2. bronbestanden op een snelle disk op een ander ide kanaal, niet via het netwerk branden

sterkte

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 15:51
ik heb ook een tijdje problemen gehad met deze brander. toen heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd, de nieuwste versie van nero, en goede cd's (platinum) gekocht ipv die nashua troep van MyCom (nooit kopen !!!), en toen werkte alles perfect. geen problemen meer. hoop dat je hier iets aan hebt.
Pagina: 1