Dag allen,
Ik lees al even mee op het forum voor tips en tricks mbt verbouwen en verduurzamen.
Nu heb ik 2 weken geleden een huis gekocht die ik volledig aan het strippen ben.
De bedoeling was de dekvloer eruit halen in de woonkamer en vloerverwarming leggen en nieuwe dekvloer er op, nu was ik in de veronderstelling dat ik daaronder een beton vloer had.. maar ik kwam helaas van een koude kermis thuis en heb even een foto bijgevoegd, ik weet zelf niet helemaal wat het is, iemand ervaring hiermee?
Ik kan het op de bouwtekeningen niet terugvinden wat het is, het enige wat ik heb is een handgeschreven briefje die ik ook even als foto heb bijgevoegd, dit betrof de tijdslijn in 1970 ga ik even vanuit alleen is niet alles duidelijk af te lezen:strip_exif()/f/image/7LsTGMOriN3xV97gwKmdF5zy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/adc89jCI57ZGnMOA2rYzEMjb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik lees al even mee op het forum voor tips en tricks mbt verbouwen en verduurzamen.
Nu heb ik 2 weken geleden een huis gekocht die ik volledig aan het strippen ben.
De bedoeling was de dekvloer eruit halen in de woonkamer en vloerverwarming leggen en nieuwe dekvloer er op, nu was ik in de veronderstelling dat ik daaronder een beton vloer had.. maar ik kwam helaas van een koude kermis thuis en heb even een foto bijgevoegd, ik weet zelf niet helemaal wat het is, iemand ervaring hiermee?
Ik kan het op de bouwtekeningen niet terugvinden wat het is, het enige wat ik heb is een handgeschreven briefje die ik ook even als foto heb bijgevoegd, dit betrof de tijdslijn in 1970 ga ik even vanuit alleen is niet alles duidelijk af te lezen
:strip_exif()/f/image/7LsTGMOriN3xV97gwKmdF5zy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/adc89jCI57ZGnMOA2rYzEMjb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0zU93V41A4NZHILY1NC5pY7Y.jpg?f=fotoalbum_large)