• ludodg
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 29-09-2024
Hallo,
Oude tweaker hier, na jaren inactiviteit.
Ik ben op zoek naar wat advies.
Heb een orang-abo voor gsm, internet en tv. Daamee kon ik de voorbije jaren NFL-wedstrijden volgen op een Eleven-tv-kanaal.
Maar dit jaar staan die wedstrijden niet meer op het tv-menu.
Ik weet da ik een DAZN gamepas kan kopen aan een kleine €50 per maand.
Maar ik vraag me af of er nog andere legale mogelijkheden zijn. Ik las al iets ivm VPN maar heb daar geen ervaring mee.
Alvast bedankt voor alle info. :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ludodg schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:49:
Hallo,
Oude tweaker hier, na jaren inactiviteit.
Ik ben op zoek naar wat advies.
Heb een orang-abo voor gsm, internet en tv. Daamee kon ik de voorbije jaren NFL-wedstrijden volgen op een Eleven-tv-kanaal.
Maar dit jaar staan die wedstrijden niet meer op het tv-menu.
Ik weet da ik een DAZN gamepas kan kopen aan een kleine €50 per maand.
Maar ik vraag me af of er nog andere legale mogelijkheden zijn. Ik las al iets ivm VPN maar heb daar geen ervaring mee.
Alvast bedankt voor
alle info. :)B
Waarom denk je dat een VPN (over een NL IP?) wél legaal is terwijl je die streams nu niet eens direct (goedkoop) vanuit BE kunt benaderen?

:)F

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ligt er aan waar je de grens van 'legaal' legt.... ;)
Ik zou die bij rogue/pirated streaming diensten leggen en niet zozeer via een buitenlandse aanbieder die je via VPN benadert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludodg
dus een vpn gebruiken is eigenlijk illegaal?

Ik zoek gewoon een minder dure oplossing maar die blijkt er niet te zijn.
€50,00 per maand past niet echt in m'n budget als alleenstaande vader die af en toe van een NFL-wedstrijd wil genieten.

Dan kan ik het beter vergeten verder en mag dit topic dicht, neem ik aan.

[ Voor 75% gewijzigd door ludodg op 16-09-2024 01:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ludodg schreef op maandag 16 september 2024 @ 01:05:
dus een vpn gebruiken is eigenlijk illegaal?
Nee, "een vpn gebruiken" is op zichzelf niet illegaal. Het is wel illegaal om beperkingen te omzeilen, in ieder geval om dat hier op het forum te bespreken.
Ik zoek gewoon een minder dure oplossing maar die blijkt er niet te zijn.
€50,00 per maand past niet echt in m'n budget als alleenstaande vader die af en toe van een NFL-wedstrijd wil genieten.
Dat is inderdaad belachelijk duur.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kun je de NFL niet gewoon zien met App TV Basic van TV Vlaanderen? Daarin zitten ook kanalen van DAZN en NFL wordt via die link ook benoemd. De eerste maand is gratis, dus je kunt het eventueel testen.

Een andere optie is het Nederlandse Canal+. Daarmee krijg je ook de vier Nederlandse kanalen van ESPN, inclusief veel NFL. Na aanmelding kun je legaal in de hele EU kijken, zónder VPN.

VPN-gebruik is overigens niet illegaal, het is hooguit tegen de voorwaarden van bepaalde streamingsdiensten. Maar zelfs daarvan is lang niet altijd sprake. Op Tweakers mag het omzeilen van content-restricties voor landen echter niet besproken worden.

Wil je helemaal alles kunnen zien dan ontkom je inderdaad niet aan NFL Game Pass via DAZN.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 16-09-2024 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 17:24

Grannd

da Granndest

Canal+ is het alternatief dat je zoekt, wel het Live TV abonnement van 15 euro per maand. Als je daar met een Belgische bank of credit card voor aan kan melden zou ik dat pakken.

Daarmee krijg je de prime-time wedstrijden (Thursday night football, sunday night football en monday night football) en play-off wedstrijden live én NFL Redzone iedere zondagavond waarbij je alle touchdowns live ziet.
Van de zondagmiddag en vooravond wedstrijden zenden ze een selectie live uit, als er een NFL International wedstrijd is zenden ze die altijd uit.
Let wel; veel wedstrijden (uitgezonderd NFL Redzone) zijn wel voorzien van NL commentaar, dat is een kwestie van smaak. Bij de playoffs heb je vaak wel de keuze tussen het originele en het NL commentaar.

Edit: Het lijkt erop dat App TV Basic een gelijkaardig aanbod heeft met DAZN sportkanalen, ik kan alleen met een Nederlands IP-adres hun programmering niet makkelijk zien. Als je een belgische aanbieder zoekt zou ik die bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Grannd op 16-09-2024 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:22

alienfruit

the alien you never expected

DAZN NFL Game Pass is in het VK rond de £15.99/maand. €50/maand in België is dan wel erg veel.

In een ander topic kwam ik dit tegen: https://www.lg.com/nl/webos-smart-tv/lg-streaming-week/
Misschien is er een vergelijkbare actie in België?

[ Voor 43% gewijzigd door alienfruit op 17-09-2024 03:04 ]

• ludodg
Bedankt iedereen!

Het is inderdaad niet mijn bedoeling om regels te overtreden. Ik was eerder op zoek naar een goedkoper alternatief.
Bedankt
voor de info.

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
Met DAZN total heb je 'het beste uit de nfl' samen met de pro league... (voor wel nog steeds 25 EUR per maand).

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
alienfruit schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 00:56:
DAZN NFL Game Pass is in het VK rond de £15.99/maand. €50/maand in België is dan wel erg veel.

In een ander topic kwam ik dit tegen: https://www.lg.com/nl/webos-smart-tv/lg-streaming-week/
Misschien is er een vergelijkbare actie in België?
Wss 16 pond per maand voor een jaar-abonnement? NFL seizoen duurt maar een dikke 4 maand...
Pagina: 1