Toon posts:

Vandaag een Lite-On LTR-16102B gekocht maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zoals al in de topic heb ik vandaag die writer gekocht..
dus ik fff nero installe onder winxp alles goed

dus ff mp3s selectere en brande zodat ik m ook kan afspele op mijn gewone audio installatie..

maar tot mijn verbazing duurt het wel HEEl lang

hiervoor heb ik een scsi 12 keer plextor gehad die was zelfs nog sneller... maar die writer is kapot als ik m aanzet branden alle lichtjes en er is al 2 jaar voorbij dus garantie heb ik niet... |:(

is dit omdat ik nu alleen mp3tjes omzet en brand zolang ?

owja ik heb een amd thunderbird 1100 hmz 576 mbram 50 gig hd .. dus daar kan t toch niet aanliggen d8 ik zo...

hier pic van mijn screen om t moment van brande
:'(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kobra/huh.JPG

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Test en Burn misschien aangevinkt ? Moet alleen Burn zijn.
Snelheid van branden wel goed in gesteld?

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

dat is het niet, hij zegt in het scherm "start of burnproces" ik niet weten waar het aan kan liggen

Greets

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:27

Wallie

Herr

Ik zou eens een ander brandprogramma gebruiken als ik jou was.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Na mijn mening is dit een kwestie van dma aan zetten in apparatenbeheer-cdrom-dma aanvinken.
Toen ik me 16101B had en dit niet aangevinkt had gingen alle buffers laag en weer vullen.
Plus als dma aanstaat gaat de tijd ook per sec en niet om de 7 of meer sec verspringen.
Ik hoop dat je hier wat aan heb.

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Verwijderd

Als je MP3-tjes omzet naar audio moet je er wel rekening mee houden dat je computer extra moet rekenen om het zaakje te converteren. Ondanks de snelle processor lijkt het me niet snel genoeg te gaan, aangezien je buffer nagenoeg leeg is. Als je nu je CD langzamer gaat branden, verhelpt dat het probleem? Hoe heb je trouwens de brander aangesloten? Als je 'm op dezelfde kabel hebt gezet als je HD, kan dat ook wel eens de oorzaak zijn, zet de brander dan (het liefst alleen) op een ander kanaal (natuurlijk dan als master), zet zoals al eerder werd opgemerkt DMA aan, dat ontlast nog eens de processor namelijk (die hard nodig is om die MP3's om te zetten).

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb een duron 750 en ook daarmee mp3tjes met nero op audiocd gefikt... dat duurde echt niet zo veel langer als normaal branden.. het ligt denk ik zoals ze hier zeggen aan dma.. als dat aanstaat gaat het prolly in 1x stukken beter

blup

Verwijderd

Wat voor type cd's gebruik je. Als ik zo zie bij jou is je buffer leeg(5%) en moet hij de heletijd wachten totdat de buffer weer vol is. Probeer eens andere media. Want dit is niet goed

Verwijderd

lijkt me sterk daar ik op 12 speed mp3 naar wav kan fikken met 4% processor util.

RGZ

MASH
Op donderdag 13 september 2001 13:27 schreef Yohanneman het volgende:
Als je MP3-tjes omzet naar audio moet je er wel rekening mee houden dat je computer extra moet rekenen om het zaakje te converteren. Ondanks de snelle processor lijkt het me niet snel genoeg te gaan, aangezien je buffer nagenoeg leeg is. Als je nu je CD langzamer gaat branden, verhelpt dat het probleem? Hoe heb je trouwens de brander aangesloten? Als je 'm op dezelfde kabel hebt gezet als je HD, kan dat ook wel eens de oorzaak zijn, zet de brander dan (het liefst alleen) op een ander kanaal (natuurlijk dan als master), zet zoals al eerder werd opgemerkt DMA aan, dat ontlast nog eens de processor namelijk (die hard nodig is om die MP3's om te zetten).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu Win2k Sp2 erop als ik nu brand gaat t lekker snel (ook blanco cd) ... maar ik heb nog niet nog es een mp3 convert audio cd gebrand
tijdens die screenshot had ik een goedkoop silver cdtje
waar staat die dma ergens aangegeven in Win2k ? system manager cdrom staat tie niet bij eigenschappen

Bedankt voor de hulp allemaal !

als ik strax weer ga brande met mp3 convert maak ik weer een screenshot en post ik m of ie nu wel sneller is...

btw. ik heb de brander op master staan

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Je moet ook goede media gebruiken ipv die brakke zooi. Daar had ik vroeger ook gedonder mee... :(

|Specs|

Verwijderd

Topicstarter
ja nadat ik die 100 blancos vol heb ga ik merk cds kope ..
Pagina: 1