Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik vooral gaan gamen. Mijn huidige setup wordt wat oud en zou graag op 60fps en high graphics willen gamen. Voor mij hoeft het niet fancy met RGB als het maar functioneel is.
De games die ik op dit momet speel zijn Minecraft en Sea of Thieves. In de toekomst zie ik mijzelf GTA 6 spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van €1000-€1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht wat oude opslag. dat zijn 2 HDD's van 1tb per stuk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Huidige setup is gekozen via een pc setup site. Omdat ik zelf nog niet eerder een PC heb samengesteld vraag ik jullie mening.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merken en of voorkeuren. Als het maar goed werkt uiteindelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een "future proof" setup willen. Hiermee bedoel ik dat er in de toekomst nog ruimte is voor een eventuele upgrade. Niet dat daar een nieuw moederbord nodig is vanwege een nieuwe generatie geheugen, opslag of videokaarten.
Op dit moment game ik op full hd, wellicht in de toekomst als de monitor aan vervanging toe is naar qhd.
Ga je overklokken?
Nee, overklokken ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening. Dit is mijn eerste keer een PC samenstellen en zou graag feedback willen over mijn keuzes.
Enkele vragen die ik heb:
Heeft de setup genoeg koeling?
Is de behuizing degelijk?
Is de voeding krachtig genoeg?
Met het nieuwe systeem wil ik vooral gaan gamen. Mijn huidige setup wordt wat oud en zou graag op 60fps en high graphics willen gamen. Voor mij hoeft het niet fancy met RGB als het maar functioneel is.
De games die ik op dit momet speel zijn Minecraft en Sea of Thieves. In de toekomst zie ik mijzelf GTA 6 spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van €1000-€1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht wat oude opslag. dat zijn 2 HDD's van 1tb per stuk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Huidige setup is gekozen via een pc setup site. Omdat ik zelf nog niet eerder een PC heb samengesteld vraag ik jullie mening.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 184,99 | € 184,99 |
1 | Moederborden | MSI Pro B650-S WiFi | € 136,66 | € 136,66 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4060 Ti VENTUS 2X BLACK 16G OC | € 449,- | € 449,- |
1 | Behuizingen | MSI MAG Vampiric 010 | € 65,72 | € 65,72 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S Bruin | € 72,- | € 72,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF548C38BBK2-32 | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Voedingen | Cooler Master Elite NEX White 230V 600 watt | € 54,90 | € 54,90 |
1 | SSD's | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 88,61 | € 88,61 |
Totaal | € 1.147,83 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merken en of voorkeuren. Als het maar goed werkt uiteindelijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een "future proof" setup willen. Hiermee bedoel ik dat er in de toekomst nog ruimte is voor een eventuele upgrade. Niet dat daar een nieuw moederbord nodig is vanwege een nieuwe generatie geheugen, opslag of videokaarten.
Op dit moment game ik op full hd, wellicht in de toekomst als de monitor aan vervanging toe is naar qhd.
Ga je overklokken?
Nee, overklokken ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Jullie mening. Dit is mijn eerste keer een PC samenstellen en zou graag feedback willen over mijn keuzes.
Enkele vragen die ik heb:
Heeft de setup genoeg koeling?
Is de behuizing degelijk?
Is de voeding krachtig genoeg?
[ Voor 5% gewijzigd door Abbo0251 op 15-09-2024 18:50 ]