Hoi allemaal,
Ik wil graag jullie advies over het volgende.
Ik ben op zoek naar een (goedkope) mini-pc voor mijn 'dartsavonturen' op zolder.
Ik dart graag online via Dartcounter en wil een kleine mini-pc daarvoor gebruiken.
Deze verdwijnt mooi in de kast. Wel sluit ik er 2 webcams op aan die het bord en mij goed in beeld brengen.
Ik maak gebruik van OBS Studio om de beelden samen te brengen tot 1 geheel.
Ik wil de mini-pc alleen hiervoor gebruiken (en Spotify op de achtergrond)
Nu kan ik natuurijk voor het goedkoopste gaan (onder de 100 euro ofzo), maar
weet niet zo goed waar ik rekening mee moet houden? Wanneer is goedkoop / duurkoop?
En ik wil ook graag dat ie een beetje vlot loopt... Dan liever een paar tientjes extra.
Vraag is ook:
Ik lees overal dat ondersteuning voor Windows 10 verdwijnt. Is dat in mijn geval een probleem?
Of lekker juist voor Windows 10 gaan ?
Maak het in mijn geval nog uit of het een i3, i5 etc is.
Budget is maximaal 150 euro.
Refurbished lijtk me prima... Wat is jullie advies?
Alvast bedankt!
Ik wil graag jullie advies over het volgende.
Ik ben op zoek naar een (goedkope) mini-pc voor mijn 'dartsavonturen' op zolder.
Ik dart graag online via Dartcounter en wil een kleine mini-pc daarvoor gebruiken.
Deze verdwijnt mooi in de kast. Wel sluit ik er 2 webcams op aan die het bord en mij goed in beeld brengen.
Ik maak gebruik van OBS Studio om de beelden samen te brengen tot 1 geheel.
Ik wil de mini-pc alleen hiervoor gebruiken (en Spotify op de achtergrond)
Nu kan ik natuurijk voor het goedkoopste gaan (onder de 100 euro ofzo), maar
weet niet zo goed waar ik rekening mee moet houden? Wanneer is goedkoop / duurkoop?
En ik wil ook graag dat ie een beetje vlot loopt... Dan liever een paar tientjes extra.
Vraag is ook:
Ik lees overal dat ondersteuning voor Windows 10 verdwijnt. Is dat in mijn geval een probleem?
Of lekker juist voor Windows 10 gaan ?
Maak het in mijn geval nog uit of het een i3, i5 etc is.
Budget is maximaal 150 euro.
Refurbished lijtk me prima... Wat is jullie advies?
Alvast bedankt!