In Windows 10 kon ik rechtsklikken op het speaker icoontje en kiezen voor stereo of 5.1 output. In windows 11 niet meer. Kan dat nog ergens? Ik kan dat in m'n versterker wel forceren maar het klonk beter toen ik het met windows 10 als stereo uit stuurde.
Vraag
Alle reacties
Heb je de juiste audio drivers geinstalleerd? Misschien is er een default driver in gebruik die geen 5.1 ondersteund. Edit: die default driver zal dan ook de optie niet tonen
[ Voor 19% gewijzigd door Amnesia85 op 14-09-2024 01:06 ]
Nou het is eigenlijk andersom. Ik heb 5.1 maar wil stereo soms. Ik ga drivers checken. Heb gewoon een windows 10 naar 11 gedaan geen enkel probleem maar dit mis ik dus.
Misschien helpt dit?
Google: Windows 11 open legacy old sound settings
Windows Digitals: How to Open The Old Advanced Sound Settings in Windows 11
En kijk eventueel bij optionele Windows updates voor audio driver updates:
Windows Update / Geavanceerde Opties / Extra Opties / Optionele updates / drivers
Google: Windows 11 open legacy old sound settings
Windows Digitals: How to Open The Old Advanced Sound Settings in Windows 11
En kijk eventueel bij optionele Windows updates voor audio driver updates:
Windows Update / Geavanceerde Opties / Extra Opties / Optionele updates / drivers
En welke zoektermen heb je allemaal al gebruikt toen je zelf probeerde dit probleem te tackelen? Wat heb je al geprobeerd om tot een oplossing te komen?sig69 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 23:31:
I windows 11 niet meer. Kan dat nog ergens?
Een beetje zelfredzaamheid is wel gewenst... Kun je de topicstart even aanvullen?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Vanavond maar eens een rondje zoeken gedaan, ze hebben het er uit gehaald blijkbaar: https://www.reddit.com/r/...between_stereo_and_51_in/
Mocht iemand ooit dezelfde vraag hebben.
Mocht iemand ooit dezelfde vraag hebben.
Pagina: 1