Ik vervang een Samsung A13 door een Samsung A55 (nieuw uit doos). Normaal gebruik ik daarvoor de app Smart Switch, waarbij dan bijna alles over wordt gezet (meestal heeft alleen Whatsapp wat extra aandacht nodig). Maar bij deze combi lukt me dat niet: 40 van de 120 apps worden over gezet, bij de overige 80 staat dat het niet kan. Als ik naar dingen kijk zoals de backup van Samsung of Google dan staan daar inderdaad ook alleen die 40 apps in. Ik heb het via een kabel geprobeerd en via de wifi, het resultaat is hetzelfde. Ik weet niet of de storage van Google wordt gebruikt, maar daar is iig nog 5GB vrij. Voorts hebben beide toestellen meer dan voldoende vrije ruimte. Verder hebben zowel de backup van Samsung als Google zeer recent gelopen. Tot mijn verbazing staan bij de apps die niet overgezet kunnen worden apps zoals YouTube en YouTube Music (dus van Google zelf). Ik ben gewend dat de hele bups op het nieuwe toestel vanuit de PlayStore wordt geinstalleerd, waarna de gegevens vanzelf opduiken bij het eventuele inloggen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 13-09-2024 22:09 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||