Toon posts:

HD aan het doodgaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren zet ik een (redelijk oude) PC aan (p166 MMX)
maar vervolgens zegt ie "INVALID SYSTEM DISK" replace disk and press ENTER blabla...
dus ik in de bios kijken of die boot sequence op een of andere manier veranderd is ofzo...niet dus...vervolgens ga ik naar IDE HDD Auto Detection en Primairy Master
(WD 2gieg schijf) wordt niet gedetecteerd...(paar keer PC aan en uit gezet maar hielp niet)
Naja, het was al laat dus ik dacht morgen maar weer ff kijken...dus vanmorgen zet ik die PC weer aan en hij draait gewoon weer als een zonnetje! :? |:(

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Grtz!

Verwijderd

misschien dat hij even niet wilde ofzo, als alles nu goed is laat je hem toch lekker gewoon aanstaan :)

Greets

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
zelfde gehad met mijn quantum bigfootje die hield kort dr na er mee op... ps. al eens ide kabel ff gechecked dat kant t ook zijn.......

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Ook gehad! Snel een andere harddisk erin hangen en hele zaakje overzetten. Oude harddisk vervolgens gebruiken als image-schijf of mp3-schijf o.i.d.

Houdoe

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 17:21 schreef hobbelisback het volgende:
zelfde gehad met mijn quantum bigfootje die hield kort dr na er mee op... ps. al eens ide kabel ff gechecked dat kant t ook zijn.......
tsja Quantum Surfplank :r , dan noem je ook een schijf he?

edit:
/me heeft er zelf ook twee gehad...