Goedemiddag,
Ik heb een pc met 2 beeldschermen waarvan steeds bij 1 beeldscherm de helft van het bureaublad maar werkt.
Ik zie alle snelkoppelingen staan, alleen de snelkoppelingen die aan de linkerkant van het scherm staan kan ik niet aanklikken of verslepen, en die aan de rechterkant staan die zijn wel bereikbaar.
Als ik een snelkoppeling die rechts staat naar links wil slepen, en ik ben over de helft van het beeldscherm heen dan komt er ook te staan "kopiëren" bij de snelkoppeling.
De taakbalk werkt wel over het gehele beeldscherm.
Als ik softwarematig de beeldschermen omruil dus van beeldscherm 1 maak ik dan 2, dan heeft het andere beeldscherm dit probleem.
Zodoende lijkt het wel een software probleem te zijn.
Als ik de pc opnieuw opstart is het probleem voor enkele uren verdwenen.
Windows geeft aan dat er geen nieuwere drivers zijn voor mijn beeldschermen.
Ilyama PLE2482H
Adapter Intel UHD Graphics 630
HP ProDesk 400 G7 small pc, met onderstaande specificaties:
Processor Intel(R) Core(TM) i3-10100 CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (7,78 GB beschikbaar)
Editie Windows 11 Pro
Versie 23H2
Installatiedatum 11-11-2023
Build van besturingssysteem 22631.4169
Ik heb een pc met 2 beeldschermen waarvan steeds bij 1 beeldscherm de helft van het bureaublad maar werkt.
Ik zie alle snelkoppelingen staan, alleen de snelkoppelingen die aan de linkerkant van het scherm staan kan ik niet aanklikken of verslepen, en die aan de rechterkant staan die zijn wel bereikbaar.
Als ik een snelkoppeling die rechts staat naar links wil slepen, en ik ben over de helft van het beeldscherm heen dan komt er ook te staan "kopiëren" bij de snelkoppeling.
De taakbalk werkt wel over het gehele beeldscherm.
Als ik softwarematig de beeldschermen omruil dus van beeldscherm 1 maak ik dan 2, dan heeft het andere beeldscherm dit probleem.
Zodoende lijkt het wel een software probleem te zijn.
Als ik de pc opnieuw opstart is het probleem voor enkele uren verdwenen.
Windows geeft aan dat er geen nieuwere drivers zijn voor mijn beeldschermen.
Ilyama PLE2482H
Adapter Intel UHD Graphics 630
HP ProDesk 400 G7 small pc, met onderstaande specificaties:
Processor Intel(R) Core(TM) i3-10100 CPU @ 3.60GHz 3.60 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (7,78 GB beschikbaar)
Editie Windows 11 Pro
Versie 23H2
Installatiedatum 11-11-2023
Build van besturingssysteem 22631.4169