Ik ben dus echt geen gamer, ik heb al jaren geen computerspellen meer gespeeld. Maar toen ik laatst de aankondiging van Planet Coaster 2 zag maakte mijn hart een sprongetje en nu denk ik maar één ding: dat wil ik ook!
Ik ben bang dat de PC-vereisten van het spel met name op grafisch gebied te hoog zijn gegrepen.
Volgens de handleiding (https://download.lenovo.c...tre_pdf/m70t_m80t_hmm.pdf) heeft deze PC een PCI-slot voor de graphic card. Dus in theorie kan er eentje in.
Waar moet ik op letten als ik deze PC wil uitbreiden met een betere videokaart - en nog wat extra RAM-geheugen?
Ik ben bang dat de PC-vereisten van het spel met name op grafisch gebied te hoog zijn gegrepen.
Ik heb in 2021 een nieuwe stevige Desktop-PC gekocht waar ik nog steeds veel plezier van heb en die zeker nog niet vervangen hoeft te worden. Dus ik hoop op redelijk goedkope wijze zelf de probleempjes met de systeemvereisten op te kunnen door het upgraden van de PC. Dat is een Lenovo Thinkcentre M70t met een Intel Core i7 en 16GB geheugen maar een shared videokaart Intel UHD Graphics 630. Dat is voor deze game neem ik aan te weinig.quote: het Planet Coaster 2-topic op TweakersMinimum
OS: Requires a 64-bit processor and operating system Windows 10 64bit (22H2)
Processor: Intel i5-6600K / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB VRAM) / AMD Radeon RX 5600XT (6GB VRAM) / Intel Arc 750 (8GB VRAM)
DirectX: Version 12
Storage: 25 GB available space
Aanbevolen
OS: Requires a 64-bit processor and operating system Windows 10,11 64bit
Processor: Intel i7-10700K / AMD Ryzen 7 5800
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super (8GB VRAM) / AMD Radeon RX 6700 XT (12GB VRAM) / Intel Arc 770 (16GB VRAM)
DirectX: Version 12
Storage: 25 GB available space
Volgens de handleiding (https://download.lenovo.c...tre_pdf/m70t_m80t_hmm.pdf) heeft deze PC een PCI-slot voor de graphic card. Dus in theorie kan er eentje in.
Waar moet ik op letten als ik deze PC wil uitbreiden met een betere videokaart - en nog wat extra RAM-geheugen?
Hier zou een handtekening kunnen staan.