All United: ervaringen ledenadministratie (en meer)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:54
Mijn vraag

Wie heeft er ervaring met het gebruiken van de diensten van All United? Ik zou graag van gedachten willen wisselen, gebruikerservaringen willen horen en ontdekken wat er allemaal mogelijk is met deze browser-based-ledenadministratie (en meer).

Relevante software en hardware die ik gebruik

Bij de sportverenging van mijn kinderen wordt gebruikt gemaakt van de diensten van All United. Dit wordt door de overkoepelende bond gratis aan vereningen die lid zijn aangeboden. We gebruiken het basispakket, zonder betaalde extra modules (zoals banen reserveren, dienstenplanner etc).
Vooral vanwege de ledenadministratie, waarbij de bond inzage krijgt in hoeveel leden de vereniging heeft en hoe hoog de bijdrage voor lidmaatschap (van de vereniging bij de bond) moet zijn. De vereniging kan de ledenadministratie gebruiken voor het innen van contributie, het indelen van trainingsgroepen, het versturen van berichten aan leden etc.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken op dit forum, levert niet heel veel. Zoeken op het forum van all united wordt ik ook niet veel wijzer van. En via google ook niet.

Ik twijfelde of niet in General chat moest zijn met mijn topic, maar het gaat wel degelijk over software en de toepassing daarvan. Vandaar dat ik dit hier heb geopend.