nieuws: Voltallig personeel van game-uitgever Annapurna dient ontslag in
@TijsZonderH
Dit deel:
van de uitgever en de studio's
--> wat zijn studio's? dit is de eerste keer dat dit genoemd wordt
weten ook veel studio's dat zelf
--> ze weten niet wat het massaontslag betekent
en kunnen ze soms geen contact krijgen met het bedrijf
--> dit verwijst naar het bedrijf de game-uitgever Annapurna Interactive?
Ook deze:
"Annapurna Interactive President Nathan Gary and his team had been negotiating with Ellison, the daughter of billionaire Larry Ellison, to spin off the video-game division as an independent entity"
Dus de president (baas genoemd in het Tweakers artikel) én zijn team hebben onderhandeld voor een onafhankelijke positie binnen of onder ze hebben niet onderhandeld over een onafhankelijke positie van het moederbedrijf.
Hele cruciale informatie die in Bloomberg staat die dat artikel leesbaar maakt ontbreekt in het Tweakers artikel. Dat het moederbedrijf: 'Annapurna' heet (wat direct ook die link naar studio's duidelijker maakt) mist.
Als ik het naast het artikel van Bloomberg leg is dit een Nederlandse vertaling die verkort is waardoor er informatie mist en zaken onduidelijk zijn. Ik heb het gevoel dat dit artikel een beetje liefde kan gebruiken.
@TijsZonderH
Dit deel:
Vind ik moeilijk te volgen.Het is nog niet helemaal duidelijk wat het massaontslag betekent voor de toekomst van de uitgever en de studio's waarmee hij samenwerkt. Volgens Bloomberg weten ook veel studio's dat zelf niet en kunnen ze soms geen contact krijgen met het bedrijf. Een woordvoerder van het moederbedrijf zegt dat alle bestaande games en projecten onder Annapurna blijven vallen.
van de uitgever en de studio's
--> wat zijn studio's? dit is de eerste keer dat dit genoemd wordt
weten ook veel studio's dat zelf
--> ze weten niet wat het massaontslag betekent
en kunnen ze soms geen contact krijgen met het bedrijf
--> dit verwijst naar het bedrijf de game-uitgever Annapurna Interactive?
Ook deze:
Als ik Bloomberg lees: https://www.bloomberg.com...jnVUJQg6SM_vsIzWUEM6v85xEAlle werknemers van game-uitgever Annapurna Interactive hebben ontslag genomen. Dat gebeurde nadat de uitgever onderhandelde over een onafhankelijke positie van het moederbedrijf. Die onderhandelingen mislukten.
"Annapurna Interactive President Nathan Gary and his team had been negotiating with Ellison, the daughter of billionaire Larry Ellison, to spin off the video-game division as an independent entity"
Dus de president (baas genoemd in het Tweakers artikel) én zijn team hebben onderhandeld voor een onafhankelijke positie binnen of onder ze hebben niet onderhandeld over een onafhankelijke positie van het moederbedrijf.
Hele cruciale informatie die in Bloomberg staat die dat artikel leesbaar maakt ontbreekt in het Tweakers artikel. Dat het moederbedrijf: 'Annapurna' heet (wat direct ook die link naar studio's duidelijker maakt) mist.
Als ik het naast het artikel van Bloomberg leg is dit een Nederlandse vertaling die verkort is waardoor er informatie mist en zaken onduidelijk zijn. Ik heb het gevoel dat dit artikel een beetje liefde kan gebruiken.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente