Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart.kuiper
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-09-2024
Hallo,

ik heb een S23 en maak 's nachts gebruik van de niet storen functie.
Nou wil ik graag dat mijn partner mij ondanks het gebruik van deze functie mij altijd kan bereiken. Android geeft als optie om contactpersonen te selecteren waarvan meldingen en oproepen niet onderdrukt hoeven worden.

als ik hier personsn in selecteer wordt de selectie na een bepaalde tijd weer gewist. is er een manier om dit permanent te doen?
ik heb naast mijn partner meer favorite contacten maar die hebben niet 24/7 het recht om mij wakker te bellen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij is het altijd een tijdelijke instelling voor de 'niet storen' functionaliteit. De telefoon kan immers ook niet weten of er altijd een contact is die wel mag storen en je kunt het (naar mijn weten althans) ook niet aangeven. Misschien dat je iets kan met ICE (In Case of Emergency) contacts en dat je voor hen wel een dergelijke instelling kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat kan prima permanent. Weet niet hoe het bij Samsung, maar je kunt gewoon je 'favorieten' door laten komen bij dnd. Dus favoriet maken en daarna instellen in je dnd-instelling

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:03
Als je in het menu zit van niet storen heb je meerdere opties om te selecteren wat wel en niet mag.

Je kan alarmen, contactpersonen en apps selecteren.

Bij personen kan je personen zelf selecteren of een groep ( favoriete).

Hier heb ik al mijn ICE contacten op favorieten staan en deze optie blijft al jaren intact. Er wordt niet gewist. Het is dan permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 16:04

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dat moet gewoon blijven plakken hoor. Heb ik ook, er zijn 4 contacten (kids, ouders, vriendin) die me altijd mogen storen en dat staat al jaren zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@lennart.kuiper Op mijn S23 heb ik geen problemen. Mar er zijn meerdere methodes rondom niet storen die je kunt instellen, want het kan zowel via Standen en Routines als met de niet Storen optie onder meldingen. Ik zou alles daarin nu gewoon weggooien en opnieuw beginnen met alles goed te zetten zodat je een schone situatie hebt.

Ik gebruik de optie via instellingen - Meldingen - Niet Storen. Daar zit een kopje op de pagina "Toegestaan tijdens Niet Storen"
Dan onder Oproepen en berichten heb ik Sommige toegestaan. En daarbinnen onder Oproepen "Alleen favoriete contacten".

En in de contactenlijst (binnen Gmail) heb ik inderdaad een aantal favorieten ingesteld die dus daarin overgenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYo51
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-04 03:36
Ik heb dit zelfde probleem ook. Eerst op me Samsung Galaxy S21+ en nu ook op me Galaxy S25 Ultra. Had gehoopt op dat ze dit opgelost hadden. Lijkt me meer een bug dan dat het zo hoort te zijn. Zijn er mensen die het hebben kunnen oplossen?
Pagina: 1