guensberg schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:46:
Inmiddels zijn we een paar maanden verder en zijn de kinderziektes er wel uit.
De 4.8 ⭐️ gemiddelde review zegt volgens mij genoeg, zoals de oprichter ook terecht meldt op LinkedIn zojuist (
hier). Dit is veel meer dan de concurrentie (bunq scoort een 3.0, de 3 bekende grootbanken nog geen 2.0, Revolut een 4.0).
Disclaimer; ik ben betrokken bij GoDutch als investeerder. Maar ik wilde dit hier toch even vermelden. Mocht iemand andere ervaringen hebben; laat maar weten (wordt gewaardeerd).
Maar het is een 4,8 sterren met slechts 102 reviews! Grootbanken hebben miljoenen klanten. Te makkelijk om slechts zo’n honderd mensen om te kopen! Gewoon honderd van je beste vrienden vragen om een review te schrijven.
Zo makkelijk zelfs dat ik alleen nog maar naar wat er niet werkt kijk! En zo blijken de negatieve reviews zich ook vooral te richten op wat niet werkt zoals geblokkeerde betalingen, geweigerde documenten om onduidelijke redenen, geen goede wisselkoersen, geen buitenlandse valuta rekeningen, geen automatisch goedgekeurde 3DS creditcard betalingen, geweigerde facturen, wekenlang geen antwoord, etcetera, etcetera.