Shopreview zonder aankoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Bij V&A mag je sinds enige tijd een review achterlaten over koper/verkoper ook als er enkel contact geweest is, zonder aan/verkoop.

Nou vraag ik mij af of ik bij de Pricewatch ook een shopreview mag plaatsen als er geen aan/verkoop heeft plaatsgevonden.

Ik heb contact gehad met de klantenservice voor een potentieele aankoop en zou via een shopreview mijn ervaring willen delen, ondanks dat de aankoop uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden. Ik denk dat mijn ervaring zinnig genoeg is om in een review te delen.

Dus: mag dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
@Mooijekind @Glaanie kleine topic-kick en jullie even specifiek op dit topic wijzen...

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Nee,
Voor een shopreview moet er altijd een aankoopervaring zijn geweest waarbij je dus een ordernummer of bestelbevestiging moet kunnen overleggen.Dit is een van onze genoemde voorwaarden waar een shopreview aan moet voldoen.
Alhoewel ik begrijp dat er dus wel een koopintentie was moeten we hier 1 lijn in trekken en kunnen we niet afwijken van onze eigen voorwaarden.

• vanaalten
  • Nu online
OK, duidelijk.

Enkel wel opmerkelijk over het "hier 1 lijn in trekken", dat er bij V&A advertenties andere regels gelden - dus over het geheel genomen worden er dus twee lijnen getrokken.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

vanaalten schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:27:
OK, duidelijk.

Enkel wel opmerkelijk over het "hier 1 lijn in trekken", dat er bij V&A advertenties andere regels gelden - dus over het geheel genomen worden er dus twee lijnen getrokken.
Ik vermoed meer 1 lijn in het medium wat nodig is om een shopreview te mogen schrijven.

De communicatie die de basis is voor een V&A review is voor ons indien nodig ook te controleren en te verifiëren dat deze daadwerkelijk er is geweest. Bij een shopreview kan dat niet en zet je de deur open voor mensen die vinden dat winkel x stom is en een review schrijven zonder grond.

200 fish found!

• vanaalten
  • Nu online
Ok, duidelijk en begrijpelijk.

Dank voor de uitleg!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.