Geen code ontvangen bij tweestapsverificatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• chloevkerchove
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 12-09-2024
Wanneer ik wil aanmelden op mijn Facebook account via mijn laptop (macbook), moet ik dit bevestigen via tweestapsverificatie. Echter, krijg ik steeds de melding 'We kunnen momenteel geen code verzenden. Probeer het over enkele minuten opnieuw'. Dit is al sinds maandag zo. Op mijn iPhone ben ik wel nog ingelogd, maar ook daar krijg ik geen melding om mijn aanmelding te bevestigen. Ik heb alle mogelijke manieren reeds geprobeerd, maar stoot telkens op dezelfde melding dat ze geen code kunnen verzenden. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik ben social media manager en kan momenteel niet werken via mijn Meta Business Suite, omdat ik hiervoor moet inloggen op mijn persoonlijk account.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 16:23
Gelukkig heb je bij het instellen van je 2FA gezorgd voor verschillende soorten methoden, zoals SMS, email, security key en backup codes.
Als eentje dan wat hapert, kan je makkelijk naar een ander middel grijpen.
Toch?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• chloevkerchove
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 12-09-2024
Klopt, maar enkel de SMS-optie staat als mogelijkheid momenteel. Wanneer ik doorklik op meerdere mogelijkheden geeft hij aan om 'enkele dagen' te wachten. Alsook de optie om te verifiëren via een ander apparaat (waardoor ik altijd gewoon een melding in mijn Facebook app krijg om te verifiëren), heb ik reeds geprobeerd, maar er komt geen melding binnen.