Mail : Actie nodig: Mogelijk verliest u toegang tot enkele .

Pagina: 1
Acties:

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:32
Beste mensen

Microsoft stuurt onderstaande mail:
Actie nodig: Mogelijk verliest u toegang tot enkele e-mail- en agenda-apps van derden

Het is mij niet helemaal duidelijk of/wat daarmee te doen. Zoeken levert onderstaande op:

Als je Gmail, Apple Mail of een andere e-mailtoepassing van derden gebruikt, kun je je account meestal configureren om Moderne Authenticatie te gebruiken door gewoon te upgraden naar de nieuwste versie en de account opnieuw toe te voegen.

Zelf gebruik ik Mac OS Sonoma 14.6.1. en apple mail en live/hotmail mailaccounts

Moet er nav de mail van microsoft nog iets gedaan worden of kan ik de mail gewoon blijven gebruiken?

Dit is ook trouwens de vraag bij IOS (17.6.1)

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 22:10

Nobby

Nuts!

Ik gok erop dat dit spam is. Is die mail echt van Microsoft?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
MS heeft deze mail gestuurd, over 4 dagen is het zover.

Hier meer info over apple mail en hotmail accounts, daar hebben mensen dezelfde vragen als jij: https://discussions.apple.com/thread/255662843?sortBy=rank
Daar geven een aantal mensen ook aan wat te doen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:32
Dus als ik het goed begrijp is het voldoende om Exchange account te hebben op de Mac?

Toevallig pas aangemaakt.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Stevie07 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:04:
Dus als ik het goed begrijp is het voldoende om Exchange account te hebben op de Mac?

Toevallig pas aangemaakt.
Ja en je moet MFA hebben ingeschakeld. Dat dwingen ze sowieso af vanaf volgende week.

I reject your reality and substitute my own

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:13
Ja, dan zal Microsoft IMAP en POP3 via basic authentication (dus via gebruikersnaam + wachtwoord) gaan uitzetten en overgaan naar oAuth authenticatie.
Pagina: 1