Vraag

• Wraldpyk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Hallo!

Dit najaar ga ik in de VS zijn en dit jaar overweeg ik een iPhone te kopen. Dus, met de release van de 16 zat ik te kijken naar (advies)prijsverschil, en in de VS is de 16 Pro 128gb $999 en in Nederland is ie €1199. Nu weet ik dat er in de VS BTW overheen komt maar laat ik nou net naar een staat gaan waar er geen VAT is (Oregon).

Ik zit dus te denken, ik kan 'm ook gewoon in de VS halen want Apple doet sowieso aan wereldwijde garantie, en als je 'm in Nederland bij de Apple store brengt dan accepteren ze dat prima.

Maar ik weet ook dat er vershillen zijn tussen USA en NL modelen, zoals wel of geen simkaart slot. Zijn er verder dingen die ik in overweging moet nemen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:21
Dat kan gewoon volgens mij zitten er verder geen nadelen aan @Donstil heeft nu een 15 pro uit Amerika misschien dat hij je kan helpen

• JMfx
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
DE VS iPhone heeft een simtray, enkel e-sim

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:17
Je vergeet dat je bij aankomst in Nederland hem moet aangeven bij de douane en dat je invoerkosten moet betalen en over het totale bedrag incl invoerkosten belasting.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

*snip* laten we niet aanzetten tot fraude

[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 11-09-2024 19:46 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

JMfx schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:04:
DE VS iPhone heeft een simtray, enkel e-sim
Een hele belangrijke typo die je hier maakt. Geen Sim-tray ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

*snip* laten we niet aanzetten tot fraude

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 11-09-2024 19:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:43
Geen consumentenrecht en bij eventuele reparatie dan wel vervanging van het toestel als ie stuk gaat, moet je soms langer wachten op een reparatie/ vervangend toestel.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze vraag komt met enige regelmaat langs, en wordt ook besproken in [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Daarnaast kun je op de website van Apple VS en Apple NL zelf ook de verschillende specs vergelijken. Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.