Foutmelding in RSS feeds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
@jelle. Iets andere vraag, maar sinds een maandje ofzo, krijg ik bij elke feed van DPG Media (dus nu Tweakers, AD, Autoweek) de volgende melding binnen FreshRSS:
code:
1
cURL error 22: The requested URL returned error: 403

Binnen een andere app, Feeder voor Android bijvoorbeeld, werkt het nog wel. Heeft DPG iets aangepast waardoor dit nu einde verhaal is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-07 11:36
Ik heb je vraag even afgesplitst naar een aparte topic in Stoute bugs, zodat onze devvers hiernaar kunnen kijken :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Heb je toevallig een foutmelding van die curl request? Dat hij een 403 geeft geloof ik wel, maar als je een 'referenceid' hebt dan kan ik kijken waarom hij hem krijgt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
@Kees Helaas is bovenstaande het enige wat ik heb, ik krijg verder niets terug in de logboeken...

Heb wel deze gevonden: https://github.com/FreshRSS/FreshRSS/issues/3515

Het is mogelijk een ddos protection of iets met Cloudflare, maar het speelt pas heel recent.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zou je mij (in een dm) het ipadres kunnen geven waar de requests vandaan komen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMillerNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik merk net dat ik in mijn nextcloud waarschijnlijk hetzelfde probleem heb.
In mijn zoektocht zag ik dat de error ook verschijnt in een RSS validator: https://www.rssboard.org/...akers.net/feeds/mixed.xml
Pagina: 1