Vraag

• Zifnabg1976
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik zoek een koptelefoon ter vervanging van rolfstone. Een van de oordopjes doet het niet meer nadat ze beide in de wasmachine hebben gezeten (knap dat die ene het nog wel doet). Nu kan ik voor een nieuwe versie van rolfstone gaan maar was benieuwd of er nog andere goede oordopjes zijn die ik voornamelijk gebruikt tijdens het hardlopen.

Gewone oordopjes zonder haakjes o.i.d. Vallen bij mij eruit nadat ik een tijdje gezweet hen tijdens het sporten dus dat ik geen optie. Oordopjes met haakjes over de oren (shockz) lijkt me niet handig omdat ik een bril draag.

Heb verschillende sites al bekeken, jaybird vista, Picolet genius pro of toch rolfstone sport.
Jaybird Vista is blijkbaar moeilijk te verkrijgen is uitverkocht. Ben benieuwd of er nog meer oordopjes zijn die mensen gebruiken tijdens het hardlopen ( en een bril dragen)

Budget is onder de 125 euro.

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Zifnabg1976 Op Tweakers verwachten we meer dan alleen "ik zag deze merken en sommige vallen uit mijn oren" en "wat kan ik kopen voor 125 euro". Het format wanneer je een vraagtopic opent is er niet voor niks. Dat helpt jou om betere antwoorden te krijgen en andere mensen om een waardevolle forumdiscussie te vinden. Om die reden sluit ik dit topic.

Omdat we je wel willen helpen, kun je alvast een kijkje nemen in Het Algemene in-ear en oordopjes topic Mocht je na verder lezen gerichte vragen hebben, dan is dat de eerste plek om te kijken. Heb je daarna nog steeds aankoopadvies nodig dan kun je die informatie gebruiken om een nieuw vraagtopic te starten m.g.v. het format.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.