Vraag

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 17:26
Je leest en ziet wel eens iets over een apparaatje waarmee je van alles kunt bekijken zelfs netflix en amazon zonder abbo.
Ik gebruik dat niet, zal waarschijnlijk ook wel illegaal zijn en wie weet hoe lang het werkt en wat je moet betalen.
Maar zijn er eigenlijk gratis zenders te bekijken zonder speciale apparatuur?
Ik heb een nokia media speler en een tcl tv 65 inch c805.(heb ook gewoon kpn zonder extras)
kun je dan toch (openbare geen illegale) extra tv zenders bekijken met alleen die 2 apparaten?

Beste antwoord (via pejoar op 11-09-2024 17:02)

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-05 12:35
NPO start is in principe ook IPTV en zelfs gratis. Kijk (Talpa) en Videoland (RTL) bieden ook al veel opties inderdaad. Dan heb je nog iets als Euronews dat gratis streams biedt en zo gaan er nog internationale zenders te vinden zijn. Verwacht alleen niet veel interessante content, ze bieden het gratis aan met een reden :) .

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
Het is sowieso niet legaal, en mag dus ook niet hier op Tweakers besproken worden.

Via apps van Kijk en Videoland kan je op je tv/mediaspeler wel een boel gratis kijken. Misschien is dat wat voor je.

[ Voor 42% gewijzigd door Hahn op 11-09-2024 14:29 ]

The devil is in the details.

• pejoar
die apps zou ik dan op mijn nokia moeten installeren neem ik aan. bedankt voor deze tip

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
pejoar schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:31:
die apps zou ik dan op mijn nokia moeten installeren neem ik aan. bedankt voor deze tip
Ligt eraan waar ze op beschikbaar zijn. Mijn TV (Sony met Android TV) heeft de apps zelf.

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-05 12:35
NPO start is in principe ook IPTV en zelfs gratis. Kijk (Talpa) en Videoland (RTL) bieden ook al veel opties inderdaad. Dan heb je nog iets als Euronews dat gratis streams biedt en zo gaan er nog internationale zenders te vinden zijn. Verwacht alleen niet veel interessante content, ze bieden het gratis aan met een reden :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:13

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op AndroidTV kun je apps installeren.

Waaronder apps om streams te bekijken, voor de apps zelf maakt het niet uit of je die streams legaal of illegaal verkregen hebt.

Maar om het netjes te houden gebruik je natuurlijk alleen legale streams.

• pejoar
bedankt voor de reacties.
we weten in ieder geval meer als eerst
Pagina: 1