Whatsapp en Whatsapp Business 'scheiden'

Pagina: 1
Acties:

• Western
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 30-01 16:09
Hallo allemaal,

Voor mijn werk, eigen bedrijfje, heb ik lange tijd 1 nummer gebruikt aangezien het klant contact in het begin via de app niet zoveel was maar dit wordt nu steeds meer.

Nu wil ik graag werken met Whatsapp Business, en daarvoor mijn huidige nummer gebruiken. En wil ik voor privé een nieuw en ander nummer gebruiken zodat de klanten mijn nummer niet verliezen.
Ik heb op internet het e.e.a. opgezocht maar ik kon niet echt wat vinden over hoe ik dit het best over kan zetten. Het ziet er (volgens mij uit) dat als ik mijn huidige nummer overzet naar WhatsApp Business overzet dat mijn prive contacten daar naartoe worden verplaatst, maar die wil ik graag naar een nieuw nummer hebben zonder dat deze eerst meer naar WhatsApp Business mee worden geslingerd, want dat wordt dan wellicht een beetje onoverzichtelijk voor mijn prive contacten.

Hebben jullie hier ervaring mee over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast erg bedankt.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:19
  • Nieuw privé nummer regelen
  • Whatsapp migreren naar je nieuwe nummer
  • Whatsapp Business inregelen op je oude nummer
Zoiets?

• Western
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 30-01 16:09
Als ik whatsapp migreer naar mijn nieuw nummer, hoe kan ik er dan voor zorgen dat mijn klant contacten hier niet in meegenomen worden?

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:50
Je ziet altijd alle contacten in beide Whatsapps. Dat kan je niet verbergen. Je moet zelf zorgen dat je de juiste WA gebruikt voor je doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Beetje laat, maar jouw contacten krijgen volgens mij je nieuwe nummer niet gepusht. Dat moet je zelf doorgeven.

Garmin FR245M + HRM-RUN