Ik heb een oude HP 8200 SFF pc, waar nog geen besturingsysteem op zit, via displayport naar displayport aangesloten op een Gigabyte G34WQC monitor.
Het scherm blijft echter zwart, ik zie geen boot sequence en kan niet in de bios.
Mijn eerste gedachte was een defecte displayport op de HP. Omdat ik geen VGA naar HDMI kabel heb maar wel een andere monitor met een displayport heb ik deze andere monitor op de HP aangesloten via dezelfde displayport kabel. Via de andere monitor krijg ik wel beeld.
Zodoende geen defecte displayport.
Als ik vervolgens de displayport kabel uit de andere monitor trek en in de G34WQC monitor stop geeft deze wel beeld.
Zet ik vervolgens de HP uit en weer aan blijft het beeld op de G34WQC zwart.
Beetje vreemde situatie? Heeft iemand tips om dit werkend te krijgen? Bvd!
Het scherm blijft echter zwart, ik zie geen boot sequence en kan niet in de bios.
Mijn eerste gedachte was een defecte displayport op de HP. Omdat ik geen VGA naar HDMI kabel heb maar wel een andere monitor met een displayport heb ik deze andere monitor op de HP aangesloten via dezelfde displayport kabel. Via de andere monitor krijg ik wel beeld.
Zodoende geen defecte displayport.
Als ik vervolgens de displayport kabel uit de andere monitor trek en in de G34WQC monitor stop geeft deze wel beeld.
Zet ik vervolgens de HP uit en weer aan blijft het beeld op de G34WQC zwart.
Beetje vreemde situatie? Heeft iemand tips om dit werkend te krijgen? Bvd!