Vraag

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
Goedemorgen,

Heb momenteel een s23U ultra maar begin me te storen aan het hoekig ontwerp. Vind het een fijne telefoon maar is vaak niet praktisch om in mijn broekzak te houden en lang in de hand te houden. Ik wil niet inleveren op performance en camera kwaliteit. Ik dacht dat te vinden in de iPhone 15 pro max of 16 pro(max) modellen. Zijn even groot maar door afgeronde hoeken lijken ze me comfortabeler

Graag jullie advies

Ik zoek een?
15 pro max of 16pro(max).

Wat is je budget?
1500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik maak er veel fotos van gerechten mee die ik verder via social media(Instagram/Facebook) upload. Verder veel fotos van gezin. Eventueel icm een nieuwe smartwatch

Wat heb je zelf al gevonden?
tot nu toe de bovengenoemde modellen en merk ivm vergelijkbare prestaties met samsung.

Welke vragen heb je hier nog over?
.

Beste antwoord (via Luca92 op 11-09-2024 18:26)

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Ik had een 15 Pro Max, nu (weer) een S24 Ultra, de 15 Pro Max is iets compacter door de afgeronde hoeken ligt het toestel wat beter in de hand. Het zijn mooie toestellen maar ik vond iOS niet fijn dus heb mijn vriendin blij gemaakt 😅

Tussen de 15 Pro Max en de 16 Pro Max zit niet veel verschil, tegenwoordig zijn het steeds kleine verbeteringen zoals de camera en processor, het scherm ietsje groter en een extra camera knop op de 16 Pro Max. De 16 Pro Max brengt ook AI met zich mee maar dit komt als ik het goed heb ook naar de 15 Pro Max.

Als je een nieuwe wilt gaan kopen en je budget is zoals je aangeeft 1500 zou ik gelijk voor de 16 Pro Max gaan maar de 15 Pro Max is natuurlijk niks mis mee, gaat er vooral om of je die extra verbeteringen de extra meerprijs waard vind.

De camera op de 15 Pro Max is goed, heeft een snelle soc, die meer dan voldoet voor wat jij wilt doen en krijgt nog jaren updates.

Het is ook even wachten op de reviews, en vergelijkingen met de 15 Pro Max die de vernieuwingen duidelijk maken.

https://www.apple.com/iph...pro-max,iphone-16-pro-max

[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 11-09-2024 13:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik had een 15 Pro Max, nu (weer) een S24 Ultra, de 15 Pro Max is iets compacter door de afgeronde hoeken ligt het toestel wat beter in de hand. Het zijn mooie toestellen maar ik vond iOS niet fijn dus heb mijn vriendin blij gemaakt 😅

Tussen de 15 Pro Max en de 16 Pro Max zit niet veel verschil, tegenwoordig zijn het steeds kleine verbeteringen zoals de camera en processor, het scherm ietsje groter en een extra camera knop op de 16 Pro Max. De 16 Pro Max brengt ook AI met zich mee maar dit komt als ik het goed heb ook naar de 15 Pro Max.

Als je een nieuwe wilt gaan kopen en je budget is zoals je aangeeft 1500 zou ik gelijk voor de 16 Pro Max gaan maar de 15 Pro Max is natuurlijk niks mis mee, gaat er vooral om of je die extra verbeteringen de extra meerprijs waard vind.

De camera op de 15 Pro Max is goed, heeft een snelle soc, die meer dan voldoet voor wat jij wilt doen en krijgt nog jaren updates.

Het is ook even wachten op de reviews, en vergelijkingen met de 15 Pro Max die de vernieuwingen duidelijk maken.

https://www.apple.com/iph...pro-max,iphone-16-pro-max

[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 11-09-2024 13:24 ]

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

De iPhone 15 Pro Max kan je niet meer nieuw via Apple kopen, mocht je dat wel graag willen.
Dus zolang de voorraad strekt.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

• DM89
Beta schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:20:
De iPhone 15 Pro Max kan je niet meer nieuw via Apple kopen, mocht je dat wel graag willen.
Dus zolang de voorraad strekt.
Genoeg andere winkels, maar wat is het voordeel als je het bij Apple zelf koopt?

• Luca92
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-02 10:49
Ja ik zit nu met de gedachte. Om nu voor de 15PM te gaan en dan volgend jaar dan een betere upgrade te maken. En AI boeit mij niet zo. Ga ik in de praktijk toch niet gebruiken.

Maar je vind ze overal nog nieuw op internet inderdaad voor stuk minder geld dan de 16PM.

• DM89
Luca92 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:45:
Ja ik zit nu met de gedachte. Om nu voor de 15PM te gaan en dan volgend jaar dan een betere upgrade te maken. En AI boeit mij niet zo. Ga ik in de praktijk toch niet gebruiken.

Maar je vind ze overal nog nieuw op internet inderdaad voor stuk minder geld dan de 16PM.
Wellicht V&A of marktplaats een optie, geseald.. Vaak mensen die abonnement verlengen em verkopen voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
[b]Luca92 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:52Heb momenteel een s23U ultra maar begin me te storen aan het hoekig ontwerp. Vind het een fijne telefoon maar is vaak niet praktisch om in mijn broekzak te houden en lang in de hand te houden.
Heb je ook hoesjes met iets rondere hoeken geprobeerd? Dat kan al voor een groot verschil in gevoel zorgen.
Als de Samsung verder bevalt kun je ook wachten op de S25 Ultra. Deze krijgt ook afgeronde hoeken en is lichter dan de S23 Ultra, S24 Ultra en iPhone 16 PM: https://www.gsmarena.com/...vealed_too-news-64479.php

Daarnaast is er ook nog de Honor Magic6 Pro met mooi geronde hoeken. Scoort ook heel goed qua camera's (gedeelde 2e plaats naast de Pixel 9 Pro XL op dxomark) en heeft dezelfde processor als de S24 Ultra.

[ Voor 12% gewijzigd door RepareerDroid op 13-09-2024 14:17 ]

Pagina: 1