Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op high/ultra 1440 kunnen spelen. Om te beginnen games die ik nu niet kan spelen met mijn verouderde pc. Games zoals Armored Core VI, Baldur's Gate 3, Starfield maar ook intensieve games zoals een Total war of Delta Force ( Battlefield-achtige games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1750,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, behalve randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU wil ik graag AMD, gezien het debacle van Intel met de 13e en 14e generatie cpu's. Tevens wil ik graag mobo met wifi, zoals ik in mijn lijstje heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef beslist geen toeters en bellen zoals RGB en fancy cases. Belangrijkste is dat de PC uiteraard goed op temperatuur blijft en ik zou het prettig vinden als die niet veel geluid produceert maar dat is geen harde eis. Minimaal 1TB SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Ik zoek, zoals iedereen waarschijnlijk, het meeste waar voor mijn geld.
Games op high/ultra 1440 kunnen spelen. Om te beginnen games die ik nu niet kan spelen met mijn verouderde pc. Games zoals Armored Core VI, Baldur's Gate 3, Starfield maar ook intensieve games zoals een Total war of Delta Force ( Battlefield-achtige games).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1750,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, behalve randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU wil ik graag AMD, gezien het debacle van Intel met de 13e en 14e generatie cpu's. Tevens wil ik graag mobo met wifi, zoals ik in mijn lijstje heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef beslist geen toeters en bellen zoals RGB en fancy cases. Belangrijkste is dat de PC uiteraard goed op temperatuur blijft en ik zou het prettig vinden als die niet veel geluid produceert maar dat is geen harde eis. Minimaal 1TB SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Ik zoek, zoals iedereen waarschijnlijk, het meeste waar voor mijn geld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 389,- | € 389,- |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 150,65 | € 150,65 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | € 619,- | € 619,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 86,30 | € 86,30 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 110,11 | € 110,11 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 126,- | € 126,- |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO 1TB | € 79,62 | € 79,62 |
Totaal | € 1.640,58 |
"A life without memes is not worth living." - Socrates