Tijdelijk telefoon uitlenen aan gezinslid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:05
De telefoon van mijn vrouw werkt niet meer goed en moet ter reparatie worden teruggestuurd. Dan heeft zij natuurlijk geen telefoon. Nu heb ik zelf ook een werktelefoon die ik tijdelijk kan gebruiken.

Kan ik op een eenvoudige manier mijn IPhone 13 door haar laten gebruiken? Kan dat door een Apple account erbij te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Gewoon je telefoon backuppen (als dat niet al gedaan is). Factory resetten / wissen en dan met haar account de telefoon herstellen. Heeft ze die nog niet dan maak je die aan tijdens "installatie". En terug andersom.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 10-09-2024 21:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:28
Het kan dus wel zoals @RobIII aangeeft.
Maar eenvoudig is het niet… in de zin dat je er wel even tijd in moet steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Veel eenvoudiger dan dat krijg je het niet 8)7 Domweg de instructies op het scherm volgen voor elke beschreven stap. Kind kan de was doen. En qua tijd hoeft 't ook niet heel lang te duren. Met wat geluk ben je na een kwartiertje, half uurtje up-and-running (en lopen er in de achtergrond nog wart downloads van apps en synchronisatie van foto's etc. mits aanwezig in een bestaand account).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
CarJunkyXL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:12:
Het kan dus wel zoals @RobIII aangeeft.
Maar eenvoudig is het niet… in de zin dat je er wel even tijd in moet steken.
Definieer 'even tijd'.. Max een half uurtje zo ongeveer want de iPhone doet het meeste zelf als je gebruik maakt van een iCloud backup. Een kind kan de was doen namelijk..

@Baudu Je kunt niet twee iCloud accounts op één apparaat gebruiken dus je zal je eigen iPhone tijdelijk moeten wissen om haar die te laten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Het blijft altijd even gedoe. Dat is wat ik bedoel. Sure. Het is instructies opvolgen op het scherm, maar dan moet alles wel in één keer goed gaan. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

CarJunkyXL schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:29:
Het blijft altijd even gedoe. Dat is wat ik bedoel. Sure. Het is instructies opvolgen op het scherm, maar dan moet alles wel in één keer goed gaan. 😉
Ik heb dit tientallen keren zelf en/of bij vrienden gedaan (of het ze laten doen met dezelfde (mondelinge) instructies die ik in mijn post gaf) en 't is nog nooit mis gegaan. Het zal vást wel eens mis gaan ergens, maar maak 't nou niet spannender dan 't is. Het stelt niks voor, niks "gedoe" of je lat voor "gedoe" ligt wel héél laag.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 10-09-2024 21:36 ]

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
RobIII schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:30:
[...]

Ik heb dit tientallen keren zelf en/of bij vrienden gedaan (of het ze laten doen met dezelfde (mondelinge) instructies die ik in mijn post gaf) en 't is nog nooit mis gegaan. Het zal vást wel eens mis gaan ergens, maar maak 't nou niet spannender dan 't is. Het stelt niks voor, niks "gedoe" of je lat voor "gedoe" ligt wel héél laag.
Hier is het dus wel eens corrupt geraakt. En kan je zeggen. Dat was gedoe.😉 En ik maak het helemaal niet spannend. Want ik zeg toch: gewoon instructies opvolgen die jij al hebt aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wat heeft ze precies nodig? Als het alleen bellen, SMSen en WhatsApp is heb je voor 40 euro al zoiets als dit:
uitvoering: Nokia 105 4G (2023) Grafiet

Even lekker afkicken van het constante online zijn, en het grote voordeel is dat ze daarna niks terug over hoeft te zetten want zo veel komt er niet op zo'n telefoon te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:05
Bedankt voor de reacties. Ik ga even overwegen wat we het beste kunnen doen.
Pagina: 1