Hi,
Door een aantal grote verbouwingen in het huis nog niet toegekomen aan het installeren van zonnepanelen. Nu kwam er tijdens de bouw een bedrijf langs die collectief zonnepanelen bij ons willen plaatsen. Uit nieuwsgierigheid deze partij niet de deur gewezen en maar eens een aanbod laten doen. Graag jullie mening over deze offerte:fill(white):strip_exif()/f/image/5uwV8K15PSmt0bbCLeoS2Psf.png?f=user_large)
/f/image/pdYXYjppS4UQsFIdUdznxvP6.png?f=fotoalbum_large)
Door een aantal grote verbouwingen in het huis nog niet toegekomen aan het installeren van zonnepanelen. Nu kwam er tijdens de bouw een bedrijf langs die collectief zonnepanelen bij ons willen plaatsen. Uit nieuwsgierigheid deze partij niet de deur gewezen en maar eens een aanbod laten doen. Graag jullie mening over deze offerte
Foto's
:fill(white):strip_exif()/f/image/5uwV8K15PSmt0bbCLeoS2Psf.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Dak is een oost-west opstelling waarbij ik aan de oostkant een dakoppervlak bestaat uit twee delen. Het hoofddak heeft een oppervlak van 36m2 en het lager gelegen dak(aanbouw) 10m2 . Op de westkant heb ik een dak oppervlak van 70m2. de dakhoeken zijn 45°Schaduw
Zoals op de foto te zien is heb ik (inmiddels) een 6 tal hoge bomen op de gemeente grond staan die er voor zorgen dat nagenoeg mijn hele westkant van mijn dak het gehele jaar voorzien is van schaduw. Het is na mijn idee ook niet handig om zonnepanelen neer te leggen omdat hier nagenoeg geen zon komt, voor het hoofddak op de oostkant heb ik schaduwvorming van het dak van de buren. Hierdoor is het na mijn idee zinvol om na micro-omvormers of optimizers te gaan.Jaarverbruik
+/-2800kwh momenteel, eventueel in de toekomst elektrische auto.Huidige elektriciteitsaansluiting
3x25ABudget en doel
Doel is het jaarverbruik te dekken.Wie gaat het project uitvoeren
Volledig uitbestedenBijhouden van data
Graag complete inzicht in het systeem zodat ik eventueel in de toekomst bij het aanschaffen van thuis accu hier ook slim mijn accu op kan aansluiten als ik overcapaciteit heb.Reeds verkregen offertes
/f/image/pdYXYjppS4UQsFIdUdznxvP6.png?f=fotoalbum_large)