Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquilo
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22-04 11:46
Beste forumleden,

Een paar jaar geleden heb ik geïnvesteerd in verschillende cryptocurrencies, waaronder Neblio, Dragonchain en Dascoin/Greenpower. Van Dascoin/Greenpower weet ik inmiddels dat het om een scamcoin gaat. De website is offline en de Telegram groep is verwijderd.

Recent ontdekte ik dat ook de website van Neblio niet meer bereikbaar is, nadat ze van Binance zijn verwijderd. De Telegram groep van Neblio is eveneens inactief. Dit geldt ook voor Dragonchain. Het is voor mij niet duidelijk of Neblio en Dragonchain scamcoins zijn. Heeft iemand hier meer informatie over of kan iemand helpen met het uitzoeken?

Daarnaast vraag ik me af of er een instantie of platform bestaat waar je scamcoins kunt melden en waar een officiële klacht kan worden ingediend.

Mijn advies aan iedereen is om voorzichtig te zijn met altcoins en vooral om niet te lang vast te houden aan investeringen. Het is verstandig om winst tijdig te verzilveren, aangezien projecten na verloop van tijd kunnen stoppen, wat kan leiden tot verlies van je investering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Ah, de 2016-2017 coins. Bijna alles uit die periode is ten onder gegaan. Mogelijk was het vaak nog wel een serieus project, en geen scamcoin. De interesse is er echter helemaal uit

Dragonchain vind je hier https://www.coingecko.com/en/coins/dragonchain
En Neblio https://www.coingecko.com/en/coins/neblio

Er zijn vast wel plekken om misstanden te melden, maar het is onbegonnen werk. Er worden dagelijks honderden tokens gelanceerd. De meeste sterven snel af. Als een project echt wat meer volume aanneemt, dan worden er wel rechtszaken over gevoerd. Zie Terra/Luna of Celcius.

Mijn advies, koop helemaal geen altcoins. Alleen Bitcoin en bewaar deze op je eigen wallet.

[ Voor 38% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-09-2024 15:08 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:00

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Die kende ik nog niet, is dat de homepage van @anti elppa ?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:18
Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:20:
[...]

Die kende ik nog niet, is dat de homepage van @anti elppa ?
hahahahah had zomaar gekund idd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:08
Is elke coin in basis niet een scamcoin?
Of andersom, elke coin in basis een goed idee, tot mensen de interesse verliezen?

Als niemand meer bitcoin wilt, wat is de bitcoin dan nog waard? Je kan hem niet verkopen omdat niemand hem koopt... Dus 0 euro?

De waarde van een coin is letterlijk wat de gek ervoor geeft.

[ Voor 11% gewijzigd door 99ruud99 op 11-09-2024 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:55

knakworst

Get more sats!

99ruud99 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:00:

Als niemand meer bitcoin wilt, wat is de bitcoin dan nog waard?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lNq3Dc2HzV91lixKO_o0LAh-6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door knakworst op 11-09-2024 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:22

Dido

heforshe

Als niemand meer bitcoin wilt, wat is de bitcoin dan nog waard? Je kan hem niet verkopen omdat niemand hem koopt... Dus 0 euro?
offtopic:
Uiteindelijk is dat in de basis niet anders voor de Euro.
Die dingen worden ook electronisch uit het niets getoverd door de ECB, maar als niemand ze meer wil heb je er dus ook niets meer aan.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:00
Is elke coin in basis niet een scamcoin?
Of andersom, elke coin in basis een goed idee, tot mensen de interesse verliezen?

De waarde van een coin is letterlijk wat de gek ervoor geeft.
En deze scam coin is zelfs al bijna bij 0. Niemand wil het meer hebben. Je kunt hem niet verkopen omdat niemand hem koopt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORCg4SvvaijZT7phyrESicdIS5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMz3swmeWhz7g9wW9JvErKXz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door The Redman op 12-09-2024 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:22

Dido

heforshe

The Redman schreef op donderdag 12 september 2024 @ 00:05:
En deze scam coin is zelfs al bijna bij 0. Niemand wil het meer hebben. Je kunt hem niet verkopen omdat niemand hem koopt...
offtopic:
Voordat de Euro er was had je inderdaad mensen die de hele vakantie dachten dat alles spotgoedkoop was omdat ze de wisselkoers verkeerd om lazen, ja.

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1