Ik ben op zoek naar iemand die bereid is zijn/haar Ziggo GO TV-login met mij te delen, uiteraard tegen betaling. Dit zou me in België de mogelijkheid geven om via de app Nederlandstalige zenders te bekijken. Het zou een TV Zenders Plus-abonnement moeten zijn, zodat ik zenders zoals Animal Planet, Curiosity Channel en National Geographic etc... kan kijken.
Het delen van een login is in theorie toegestaan, aangezien je als Ziggo-gebruiker je account op meerdere apparaten kunt gebruiken. Ik zoek iemand die dit voor langere tijd wil doen.
Kortom: het voordeel voor mij is dat ik de tv-zenders uit Nederland kan kijken en voor jou dat je minder voor je tv-abonnement betaalt (aangezien ik er dan ook een deel van betaal).
Bij interesse hoor ik het graag.
Het delen van een login is in theorie toegestaan, aangezien je als Ziggo-gebruiker je account op meerdere apparaten kunt gebruiken. Ik zoek iemand die dit voor langere tijd wil doen.
Kortom: het voordeel voor mij is dat ik de tv-zenders uit Nederland kan kijken en voor jou dat je minder voor je tv-abonnement betaalt (aangezien ik er dan ook een deel van betaal).
Bij interesse hoor ik het graag.