Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik zoek een?
Tracker compatibel met Android (Samsung)

Wat is je budget?
Maximum 100€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Slaapkwaliteit tracken elke nacht
- Mijn hartslag en calorieën verbruik bij Fitness indoor (power & cardio) en basketbal training tracken.

GEEN smartwatch nodig want ik draag een klassieke horloge tijdens de dag. Ik ga enkel tracker gebruiken bij slapen & sporten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Jaren geleden heb ik een Xiaomi 3 gehad? Ik zie nu al varianten van Xiaomi 8 zelfs al?

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik heb geen problemen om manueel te starten op mijn gsm app. Slapen & fitness moet correct getracked worden, dat is het allerbelangrijkste.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:48

Jorissie87

No diggity

Persoonlijk ben ik heel erg fan van de Garmin wearables, de bijbehorende app (Garmin Conntect) geeft ontzettend veel inzage in variabels tijdens sporten en rust (zoals slaap). Misschien is de Garmin Vivoactive iets voor jou? Tweedehands zijn er ook tal van opties, genoeg mensen die altijd het nieuwste van het nieuwste willen en hun oude (lees: 1 jaar oude) device verkopen.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xiaomi Mi Band 7 ben ik behoorlijk tevreden over. Batterij gaat zowat een week mee, vind ik heel prettig. Let wel op dat je de Nederlandse (of internationale) variant koopt, want van Mi Band 8 heb ik weleens misgegrepen en dan wordt het een heel gedoe om hem aan NL telefoon te koppelen. En voor onder de 40 euro is het het proberen waard.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Herkenbare usecase. Hier eenzelfde dilemma gehad en ik heb een whoop band gekocht (eigenlijk meer gehuurd).

Ik heb geprobeerd om fitness trackers om mijn andere pols te dragen zodat ik mijn klassieke horloge om mijn linker pols kon dragen. Echter met het gebruik van een muis, kan ik daar niet aan wennen.
Tevens kon ik ook slecht slapen met een horloge om, dus was Whoop eigenlijk de enige oplossing die echt kon.

Het verdien model van Whoop is eigenlijk wat ik niet wilde, te meer dat je er eigenlijk een jaar aan vast zit (a 260 euro). De free trial periode is te kort om de features te enablen (die hebben 30 dagen nodig). Nu had ik een keer een financiele meevaller en heb het toch gedaan en mij voorgenomen om het voor 1 jaar te proberen en dan te bepalen of het het waard is om een tweede jaar te doen of niet.

Ik draag mijn whoop dus om mijn bovenarm (met een bicep band) en het geeft mij alle inzichten die ik zocht (slaap, herstel en belasting, maar voorspelt ook wanneer ik ziek wordt). Het enige wat het niet doet, is stappen tellen.

Ik heb nog tot april volgend jaar om te bepalen of ik verder wil of niet... Dus in het kort; duur, maar voldoet wel wat je zoekt.

Tjielp... een vogel.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:36
Even out of the box, al naar de Samsung Galaxy Ring gekeken of dat brengt wat je wilt?
https://www.samsung.com/us/rings/galaxy-ring/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-06 22:04
Bas schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:49:
Herkenbare usecase. Hier eenzelfde dilemma gehad en ik heb een whoop band gekocht (eigenlijk meer gehuurd).

Ik heb geprobeerd om fitness trackers om mijn andere pols te dragen zodat ik mijn klassieke horloge om mijn linker pols kon dragen. Echter met het gebruik van een muis, kan ik daar niet aan wennen.
Tevens kon ik ook slecht slapen met een horloge om, dus was Whoop eigenlijk de enige oplossing die echt kon.

Het verdien model van Whoop is eigenlijk wat ik niet wilde, te meer dat je er eigenlijk een jaar aan vast zit (a 260 euro). De free trial periode is te kort om de features te enablen (die hebben 30 dagen nodig). Nu had ik een keer een financiele meevaller en heb het toch gedaan en mij voorgenomen om het voor 1 jaar te proberen en dan te bepalen of het het waard is om een tweede jaar te doen of niet.

Ik draag mijn whoop dus om mijn bovenarm (met een bicep band) en het geeft mij alle inzichten die ik zocht (slaap, herstel en belasting, maar voorspelt ook wanneer ik ziek wordt). Het enige wat het niet doet, is stappen tellen.

Ik heb nog tot april volgend jaar om te bepalen of ik verder wil of niet... Dus in het kort; duur, maar voldoet wel wat je zoekt.
Vaak is er in November een aanbieding waar je 200 voor een jaar betaald, heb ik afgelopen November ook gedaan. Hoop dat die er dit jaar weer is, anders sla ik over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Max budget is 100€ en vervolgens gaat het over een Smartring van 400€ en Whoop banden van 1000€-2000+€ (afhankelijk van hoelang je dat absurd geprijsde abonnement accepteert). :+

Binnen het budget blijft een Mi Band (inmiddels is de Mi Band 9 er zelfs al) een van de beste opties. Basketbal en indoor fitness worden ook ondersteund: https://www.mi.com/nl/product/xiaomi-smart-band-9/
Pagina: 1