Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-08 08:25
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn Pixel 9 Pro Fold, omdat het huidige hoesje dat ik gebruik niet goed bevalt.

Het hoesje dat ik nu heb, de HONLEN voor Google Pixel 9 Pro Fold (link: https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1), heeft een aantal nadelen waar ik tegenaan loop:
  • Het frame aan de voorkant zit niet goed vast en verschuift regelmatig.
  • De volumeknoppen en de vingerafdruksensor zijn lastig bereikbaar doordat ze te diep liggen, wat het gebruik ongemakkelijk maakt.
Daarom ben ik op zoek naar een beter alternatief en ben benieuwd naar jullie aanbevelingen. Welke hoesjes hebben jullie besteld en wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Ik heb er inmiddels twee. Een doorzichtige van Case-Mate (Though Clear), maar daar ervaar ik hetzelfde mee als jij: het frame aan de voorkant verschuift. Afgelopen zondag de officiële Google gehaald, die heeft plakstrips en zit dus goed vast. Nadeel is wel dat deze ook de volumeknop vrij houdt, dus iets meer kans op schade. Zelf ben ik nog op zoek naar eentje met scharnierbeschermer. Die biedt Spigen, maar € 80,- voor een hoesje gaat mij nog wat ver.