Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke.van
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-11-2024
Hallo ,ga het proberen uitleggen wat ik bedoel, als je iets verwijderd van gsm bvb app/ mail enz komt deze melding onderaan op scherm ” app verwijderd " in een grijs balkje en dit blijft dan +/- 1min staan...hoe kan je zorgen dat dergelijke melding niet verschijnt aub
Ik raak er niet uit ,zoeken op google levert niks bruikbaar op 🙄🙏

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ikke.van schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:14:
Hallo ,ga het proberen uitleggen wat ik bedoel, als je iets verwijderd van gsm bvb app/ mail enz komt deze melding onderaan op scherm ” app verwijderd " in een grijs balkje en dit blijft dan +/- 1min staan...hoe kan je zorgen dat dergelijke melding niet verschijnt aub
Je geeft veel te weinig informatie?
Welk toestel, welk os, welke versie, etc, etc, etc.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke.van
Samsung a15 5g smartphone, android 14

[ Voor 6% gewijzigd door Ikke.van op 10-09-2024 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ikke.van schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:14:
Ik vermoed dat je de toast meldingen bedoeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KCp3w4bGvmyhQHFbN3Y-Tvfa7mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/64ha07cHyZhXMJFaAWOqZfRr.png?f=fotoalbum_large

Een vlugge Google zoektocht levert mij wel op dat je die meldingen niet zo 1,2,3 uit kan zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 10-09-2024 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke.van
Bedankt nu weet ik hoe dit noemt .inderdaad dit is het maar uitschakelen kan blijkbaar niet enkel tijd verminderen of ik vind het niet ......stond op 1 min :X

[ Voor 6% gewijzigd door Ikke.van op 10-09-2024 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Heb je toevallig accessibility aan staan?
Try turning Accessibility features off - particularly this one: Settings->Accessibility->Time to take action. If this is set to options other than Default, it could be causing the problem. Also Settings->Accessibility->Accessibility Menu > off
Try turning of any Developer options too, if you have them enabled

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke.van
? wat bedoel je

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hij bedoeld het precies zoals het daar staat. In de quote staat de stappen (welliswaar in het Engels) die je moet volgen om die setting te controleren.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:30

Rhapsody

In Metal We Trust

@Ikke.van na een korte zoektocht kwam ik dat tegen, dat wanneer je accessibility (toegankelijkheid denk ik) aan hebt staan, dat dan dat soort meldingen langer blijven staan.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 12 september 2024 @ 07:59:
[...]

Hij bedoeld het precies zoals het daar staat. In de quote staat de stappen (welliswaar in het Engels) die je moet volgen om die setting te controleren.
Op zijn Nederlands: Instellingen - Toegankelijkheid - Geavanceerde instellingen - Tijd om actie te ondernemen (onder kopje meldingen).
Als daar geen 'standaard' staat dan kan dit voor haperingen zorgen (al verwacht ik dat hier wel 'standaard' zal staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 14:21:
Een vlugge Google zoektocht levert mij wel op dat je die meldingen niet zo 1,2,3 uit kan zetten.
Ik krijg op One UI 6 (Android 14) helemaal geen melding als ik een app verwijder, dus blijkbaar kan het ook uit (misschien omdat ik alle meldingen van de OneUI launcher blokkeer?). Bij andere gebeurtenissen komt er wel eens een toast, maar die verdwijnen zoals het hoort binnen een paar tellen.

• Ikke.van
One UI staat bij mij ook meldingen uit ( One UI 6.1 )
Pagina: 1