Harman Kardon Citation 100 stopt om 1 uur 's nachts

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macpol
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik luister 's nachts internetradio over de boxen (als paar ingesteld). Elke nacht om 1 uur stoppen ze altijd. Na 2 minuten kan ik wqeer op nieuw streamen.
Ooit vraag voorgelegd aan fabrikant: 's nachts zoeken de boxen naar updates. Verder niets aan te doen.

Vraag: is dat zo? Kan ik zoeken naar updates uitschakelen?

Alle reacties

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Vraag: Luister je altijd dezelfde stream/is het altijd dezelfde stream? Zo ja al eens een andere stream geprobeerd?

Al eens ėėn van de twee speakers compleet gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw toegevoegd in de groep met de andere speaker.

Is er ergens een optie om auto update uit te zetten?

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Cheezus

Luiaard

Leuk die slimme apparatuur met zulke 'features'. Als je het auto-updaten niet uit kun zetten, kun je wel een tijd(zone) instellen? Dan kun je het probleem misschien 'oplossen' dat ze bijvoorbeeld om 05:00 een update zoeken.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@macpol Twee jaar geleden heb je dezelfde vraag gesteld en heb je niks meer laten horen. Daarnaast is je topicstart veel te karig. Het format dat je te zien krijgt als je een topic opent is er niet voor niks. Op Tweakers verwachten we meer inzet en betrokkenheid.

De 2 vriendelijke reacties die je nu hebt gekregen kun je gebruiken om een betere topicstart te maken. Denk dan oa aan wat je de afgelopen 2 jaar geprobeerd hebt; of je kunt bevestigen of uitsluiten aan welk apparaat of welke stream het ligt, etc. Out of the box: Digitenne reageerde 10 jaar geleden in oude huizen ook op de overschakeling van dag- naar nachttarief. Wie weet is er dus een invloed van buitenaf.

Dit topic sluit ik nu. Je hebt genoeg houvast om een nieuw topic volgens het format te kunnen starten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.