Opstartproblemen fortnite

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje1984
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-12-2024
Beste mensen,

Ik heb een vraag.
In principe nooit geen problemen met fortnite alleen sinds kort als ik me pc aanzet en start fortnite op dan blijft het scherm hangen op connecting.
Start ik de pc vervolgens opnieuw op en open fortnite dan doet die het wel…

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Gr carlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 10:44
Blijft hangen. de applicatie of je pc? als de applicatie niet reageerd maar je pc werkt nog wel zou ik de game laten checken in de launcher. die check dan alle files. soort van repair. als dat niet werkt de game verwijderen en dan opnieuw installeren. check ook je drivers dat die up to date zijn.

loopt je pc vast wat ik niet uit je verhaal kan halen zou het drivers kunnen zijn.

To verify game files on the Epic Game Launcher:
Open the Epic Games Launcher.
Find the game in your Epic Games Library.
Click the three dots on the right side of the game line.
Select Manage.
Click the Verify button.
Wait for validation to complete. It may take a while to verify all your files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje1984
De pc loopt niet vast alleen fortnite blijft dan op connecting hangen en dan laat ik de pc opnieuw opstarten en dan doet die het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Al eens gedacht aan een fresh install van windows?
Gewoon even schoon beginnen zeg maar. En na installatie van Windows enkel je drivers etc + fortnite installeren en dan kijken wat er gebeurd. Ik denk dat het namelijk te maken heeft met het booten van je OS.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• kareltje1984
Eerder werkte het gewoon naar behoren dus snap niet waar het probleem vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje1984
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:59

rapture

Zelfs daar netwerken?

@kareltje1984

Weinig informatie om ermee te werken.

Hebben de andere games ook moeite om te starten of connecteren?

Welke Windows versie? Hoe ver upgedate?

Welke hardware, BIOS-versie, driverversies,...? Deze informatie kan onthullen dat je een slechte driverversie hebt, oude hardware dat onder het stof verstikt,...

Wat was er gebeurd of heb je gedaan toen Fortnite plotseling moeilijk start. Nieuwe chapter of season? Driver update? Hardwareverandering? Software update?

Fortnite settings zoals DirectX 11, 12, performance mode en andere settings?

Kan je HWiNFO64 screenshots posten van alles dat het kan uitlezen tijdens het gamen of wanneer de game niet goed opstart?

Bij mij werkt Fortnite Chapter 5 (alle seasons), OG Chapter 2 Remix en Chapter 6 Season 1 probleemloos.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik had dit toevallig gisteren, ik installeerde voor het eerst Fortnite op mijn PC (om die nieuwe Ballistic mode te spelen), en al direct problemen dat die bleef hangen op connecting (fijne intro, nadat je eerst 108Gb moet binnenslepen).

Na wat troubleshooting erachter gekomen doordat ik achter een VPN zit, blijkbaar vind die anticheat van hun dat niet zo leuk.

Nadat ik de anticheat tool en de fortnite executable whiteliste in de VPN geen problemen meer, dus weet niet of je ook VPN of proxy gebruik maakt dan daar naar kijken.

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje1984
Turismo schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:55:
Ik had dit toevallig gisteren, ik installeerde voor het eerst Fortnite op mijn PC (om die nieuwe Ballistic mode te spelen), en al direct problemen dat die bleef hangen op connecting (fijne intro, nadat je eerst 108Gb moet binnenslepen).

Na wat troubleshooting erachter gekomen doordat ik achter een VPN zit, blijkbaar vind die anticheat van hun dat niet zo leuk.

Nadat ik de anticheat tool en de fortnite executable whiteliste in de VPN geen problemen meer, dus weet niet of je ook VPN of proxy gebruik maakt dan daar naar kijken.
Nee geen VPN zit gewoon zo erop voorheen nooit problemen.
Pagina: 1