Weten jullie of er een elegante manier is om on the fly nieuwe DIVs te creeren in NS6? Net zoiets als de document.layers[ID] = new Layer(); functie in NS4.
code:
1
2
3
4
5
6
| var mijnLayer = document.createElement('div');
mijnLayer.setAttribute('style', 'position:absolute; left:100; top:100');
mijnLayer.id = "layerId";
document.body.appendChild(mijnLayer);
document.getElementById('layerId').innerHTML = 'hoi'; |
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Thanks, Clay.
Precies wat ik bedoelde!
Waar haal jij trouwens je NS6 documentatie vandaan? Of schud je die code gewoon uit je mouw?
Waar haal jij trouwens je NS6 documentatie vandaan? Of schud je die code gewoon uit je mouw?
Ik heb het ooit opgezoch op mozilla.org geloof ik. Daar staan ergens een heleboel voorbeelden voor ns6. Daar heb ik vrij veel uit weten te krijgen.
innerHTML werd eerst niet ondersteund, zelfs voor een <br> moest je al een createElement() uitvoeren, moet je nagaan hoe je een table zou maken...
Voor tekst moest je ook wazige nodes aanmaken of weet ik wat, maar da's gelukkig allemaal niet meer nodig met innerHTML.
innerHTML werd eerst niet ondersteund, zelfs voor een <br> moest je al een createElement() uitvoeren, moet je nagaan hoe je een table zou maken...
Voor tekst moest je ook wazige nodes aanmaken of weet ik wat, maar da's gelukkig allemaal niet meer nodig met innerHTML.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
kan iemand mij vertellen wat je hier mee kan?

ik ken het namelijk nog niet
thx
ik ken het namelijk nog niet
thx
Hiermee kun je via JavaScript nieuwe layers/divs createn en er daarna (bijvoorbeeld) html in schrijven.
okee,
daar heb ik wel eens van gehoord,
kan je ze ook weer 'uit de html schrijven'?
en heb je hier, toevallig, een mooi voorbeeldje van?
anders zoek ik het zelf wel uit.
daar heb ik wel eens van gehoord,
kan je ze ook weer 'uit de html schrijven'?
en heb je hier, toevallig, een mooi voorbeeldje van?
anders zoek ik het zelf wel uit.
Pagina: 1