ADSL storing

Pagina: 1
Acties:

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Ik heb ADSL aangevraagd en ontvangen (FAST ADSL ethernet)
Ik wacht nu twee weken maar de verbinding doet het nog steeds niet (alles is wel goed aangesloten) KPN bevestigd ook de storing in Uithoorn hier. Van een kennis bij XS4all (mijn provider) heb ik gehoort dat het "techische probleem" was, dat ze de sleutel van de KPN-centrale in onze wijk kwijt waren...
Hij zei ook dat het eind deze week geregeld zou zijn maar ik vraag me af of dat waar is... En het abbo-geld gaat gelukkig pas in als je voor het eerst een verbinding tot stand brengt, wat mij dus nog niet is gelukt...

Ik wacht wel af... Ik ga iedergeval wel een klachtenbrief schrijven, want aan die helpdesk heb je geen moer, ze zeggen alleen maar: "we weten niet wanneer het opgelost is er wordt iedergeval hard aan gewerkt", en dat twee weken lang >:(

Bernaar

Verwijderd

Ik zit hier ook in Uithoorn. Hetzelfde probleem! Ik krijg het gevoel dat KPN het ook niet serieus neemt. Ik ken ook nog twee andere mensen met ADSL in Uithoorn, beide werkt niet. HET SUCKT gewoon hier...! Misschien moeten we samen ff over dat hek klimmen daar, en ff die zooi aansluiten...!

Ik heb ff op je website gekeken...ik ken jou wel, jij hebt toch op het Alkwin gezeten??

• Bernaar
Ja klopt...
Wie ben jij dan?!

Het is trouwens de site van m'n pa, hehehe

Maarreh ADSL blijft KUT! Je moet ook maar ff een klachtenbrief schrijven, het adres kan je krijgen bij helpdesk, kreeg ik ook toen ik ernaar vroeg...

Wie ken jij nog meer uit Uithoorn die ook hetzelfde probleem hebben...

Of is er nog iemand anders uit een andere plaats die hetzelfde heeft (VAST WEL!)

Ik wacht deze week nog af!

Bernaar

Verwijderd

Nou slecht nieuwe, in de centrales leiden en uithoorn zijn op het moment grote problemen. In uithoorn is het probleem het volgende:
In de centrale zit een SIPSTIFT (modem zeg maar) waarop bijna 100 mensen zijn aangesloten, waar er maar 5 op mogen (7 met nokia maar die zit er niet).
kortom een capiciteits probleem, resulterende foutcode 718, 650, 721, 691 noem maar op.
Hoe lang gaat het duren? nou wacht er maar ongeveer 3 maanden op, ze wachten eerst tot ze weten om hoeveel mensen het gaat, dan gaan ze spullen bestellen, als als er nog meer aanmeldingen er bij zijn gekomen, wordt het pas geinstalleerd. KPN logica !

Mxstream Underground Support

Verwijderd

oh ja, weet je hoeveel mensen die sleutels hebben, een hele hoop!

• Bernaar
Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt...
Maar één boze brief was genoeg om het klusje te klaren!
ADSL doet het bij ons nu...
Voortaan aub alleen wat zeggen als je het zeker weet...
Bedankt!

PS: ADSL rulezzzzzzzzzzz :):):):):)

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Hmmz0rs
Zit hier in Meerwijk West....... geen adsl te bekennen.
Bel ik die mxstream lijn: "over zes weken in huis" terwijl ze een maand geleden zeiden dat het er over "21 werkdagen" zou zijn.... Het adsl en pakket e.d. is al maanden geleden besteld.....
Maargoed.......vage zooi dus.....ik wacht af.... :(

• Bernaar
Ben jij MICH die ook James kent (ff tussendoor)
Pagina: 1