Goedkopere Quest 3 - gebrek aan detail dat Claude oplepelt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utrecht25
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 22:12
nieuws: Render in Meta-app toont onaangekondigde VR-headset, mogelijk goedkop...
@Hayte

Goed bedoelde/constructieve feedback:
Ik vind het jammer dat er zo weinig detail/feitjes in het artikel staan. Andere artikels over de Quest 3S hadden veel meer detail, zoals gelekte prijs in UK, hoe de prijsbesparing behaald wordt (pancake lenses), de processor, etc, verschijnings datum en orginele en huidige prijzen van de quest 2 en 3, het feit dat de nieuwe Batman game niet meer uitkomt op de quest 2, etc.

Als test heb ik Claude 3 sonnet via perplexity gevraagd naar meer info (incl bronnen), en die kon moeiteloos al deze details oplepelen, plus mij meer vertellen over aantal bronnen per feit, historische betrouwbaarheid van de leakers, etc. En er een mooie tabelletje van maken was uiteraard ook geen probleem om de leesbaarheid te verhogen (quest 2/3s/3 details naast elkaar).

[ Voor 6% gewijzigd door Utrecht25 op 09-09-2024 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:00

Hayte

Nieuwsredacteur
Bedankt voor je feedback :) Het is bij het schrijven van een artikel altijd een afweging tussen hoeveel tijd je het met artikel bezig wil zijn en wanneer je verder wil/moet naar het volgende artikel. Natuurlijk had er meer info bijgekund, maar verschijningsdatum en prijs van de Quest 2, bijvoorbeeld, vind ik niet direct zo interessant. Prijs van de Quest 3 wel, maar die staat ook al in het artikel ;) Wat andere media schrijven over de soc en lenzen lijkt vooral 'might' en 'could be' te zijn, dus dat vind ik ook niet heel sterk. Ik heb een Chinese analist gevonden die dat zegt, maar die ken ik niet, dus vind ik het lastig om de betrouwbaarheid daarvan direct in te schatten. Daarom dat ik, ook dat, voorlopig uit het artikel hou ;)