Onze situatie is wat a-typisch, dus graag jullie advies.
Onze huidige krijgt wat lichtvlekken in het beeld, lijkt op zān einde te lopen.
We gebruiken sinds 2015 met tevredenheid een Panasonic LCD 1080p van ~400 euro voor:
- Animatiefilms vanaf USB HDD (576/720p/1080p)
- Soms Nintendo Wii (Scart)
- Soms wat airplay via externe apple tv
We gebruiken dus:
- Geen lineaire TV
- Geen SmartTV apps
- Geen moderne gameconsoles
We hebben nog wel een soundbar, alhoewel die al lange tijd niet aangesloten heeft gezeten š¤. Het fletse geluid uit het beestje van 2015 heeft altijd volstaan š.
Hij staat id woonkamer naast een grote raampartij (zon einde middag).
Door al deze dingen tesamen, bekruipt me het gevoel dat we mogelijk beter af zijn met:
- Een best-buy van 5 jaar oud (tweedehands)?
Op V&A kom ik van alles door elkaar tegen, seinig idee waar ik naar kijk of op moet letten eerlijk gezegd
- Een goedkope nieuw? Maar welke dan?
Budget is een rekbaar begrip, mocht het mijlpalen beter zijn, laten we zeggen tot 800 euro?
Dank voor het meedenken!
Onze huidige krijgt wat lichtvlekken in het beeld, lijkt op zān einde te lopen.
We gebruiken sinds 2015 met tevredenheid een Panasonic LCD 1080p van ~400 euro voor:
- Animatiefilms vanaf USB HDD (576/720p/1080p)
- Soms Nintendo Wii (Scart)
- Soms wat airplay via externe apple tv
We gebruiken dus:
- Geen lineaire TV
- Geen SmartTV apps
- Geen moderne gameconsoles
We hebben nog wel een soundbar, alhoewel die al lange tijd niet aangesloten heeft gezeten š¤. Het fletse geluid uit het beestje van 2015 heeft altijd volstaan š.
Hij staat id woonkamer naast een grote raampartij (zon einde middag).
Door al deze dingen tesamen, bekruipt me het gevoel dat we mogelijk beter af zijn met:
- Een best-buy van 5 jaar oud (tweedehands)?
Op V&A kom ik van alles door elkaar tegen, seinig idee waar ik naar kijk of op moet letten eerlijk gezegd
- Een goedkope nieuw? Maar welke dan?
Budget is een rekbaar begrip, mocht het mijlpalen beter zijn, laten we zeggen tot 800 euro?
Dank voor het meedenken!
[ Voor 4% gewijzigd door flipjevandejam op 09-09-2024 19:08 ]