*knip* Webwinkel stuurde me een verkeerd type (kleur) laptop op, om die reden geretourneerd op 16 augustus. DHL had weinig haast en leverde het pakket op 25 augustus af bij *knip* Webwinkel, waarna ik van Jeff een e-mail kreeg waarin dat bevestigd wordt en de terugbetaling "zal binnen 5 tot 7 werkdagen zichtbaar zijn". Dus daar ga ik vanuit, dat zou 3 september zijn. Vorige week nog niets ontvangen dus ik ben gaan chatten, vorige week en vandaag nogmaals. Wat wordt beweerd is dat *knip* Webwinkel, omdat het om een bedrag boven de 263 euro gaat, ze er 30 dagen over mogen doen geteld vanaf de dag dat ik het product retourneerde. Ten eerste kan ik dat nergens terugvinden op *knip* Webwinkel, ze communiceren zelf 5-7 werkdagen, maar wettelijk geldt toch gewoon 14 dagen? Als ik online zoek kan ik nergens vinden dat een webshop hier zelf een datum aan mag hangen, en al helemaal niet omwille van producten boven X-bedrag.
Ik heb gebeld met *knip* Webwinkel, maar er wordt stellig beweerd dat dit zo normaal is; ik kan pas vanaf 16 september bellen om handmatig een betaling te eisen. Omdat het om een fors bedrag gaat, vind ik dit echt slecht. Los van de miscommunicatie en het feit dat in de retourstatus staat dat mijn pakket waarschijnlijk kwijt is.
Ik ben dit niet gewend van *knip* Webwinkel, andere retourbetalingen gaan altijd snel en probleemloos. Ik wil dit eigenlijk aankaarten, want die 30 dagen klopt volgens mij niet, althans ik kan het nergens zo teruglezen, of mis ik hier iets?
Ik heb gebeld met *knip* Webwinkel, maar er wordt stellig beweerd dat dit zo normaal is; ik kan pas vanaf 16 september bellen om handmatig een betaling te eisen. Omdat het om een fors bedrag gaat, vind ik dit echt slecht. Los van de miscommunicatie en het feit dat in de retourstatus staat dat mijn pakket waarschijnlijk kwijt is.
Ik ben dit niet gewend van *knip* Webwinkel, andere retourbetalingen gaan altijd snel en probleemloos. Ik wil dit eigenlijk aankaarten, want die 30 dagen klopt volgens mij niet, althans ik kan het nergens zo teruglezen, of mis ik hier iets?
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 09-09-2024 16:22 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]