Ben opzoek naar wat langere kabels omdat ik gebruik wil maken van monitor armen, heb echter gelezen dat langere kabels voor problemen kunnen zorgen. gebruik nu nog de meegeleverde 1.5m waardoor ik het verste scherm al niet eens echt meer kan verstellen zonder een strakke kabel.
Vraag
Beste antwoord (via rhandy15 op 11-09-2024 11:20)
Ik gebruik DP kabels van 5 meter op mijn werkplek, want die hadden we liggen en heb nog nooit stabiliteitsproblemen ervaren. De opgegeven maximum lengte van een DP kabel volgens VESA is 15 meter. Ik zou me niet zo druk maken
Alle reacties
Ik heb met je topic titel gegoocheld en ik vind al het een en ander, tussen welke twijfel je en waarom?
Ik gebruik DP kabels van 5 meter op mijn werkplek, want die hadden we liggen en heb nog nooit stabiliteitsproblemen ervaren. De opgegeven maximum lengte van een DP kabel volgens VESA is 15 meter. Ik zou me niet zo druk maken
Heb een aantal kabels van 3 meter bestelt om even te testen en heb me inderdaad druk zitten maken om niks alles werkt nu prima en kan mijn monitoren volledig verstellenyouridv1 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:56: