@jongetje Ik krijg nu geen verkeerde resultaten meer, maar nu helemaal niks meer, het vlak onder de tab blijft nu blanco. We hebben dit doorgezet als algemene vraag naar onze aanbieder (is er geen aanbod of gaat er wat mis?), dus wie weet dat daar nog iets komt.
Er is voldoende aanbod want bij een aantal aanbieders kun je hem bestellen met abonnement.
Als ik de A55 check dan loopt dat ook al niet lekker, de prijzen kloppen totaal niet met wat je ervoor betaald als je doorklitk naar de webwinkel. GSMWeb bied volgens jullie abonnementen aan van 20GB incl. toestel betaling voor 3 euro per maand. Nou, dan wil ik er graag 4 bestellen. Verder kloppen de prijzen van de andere aanbieders ook niet want scheelt een paar euro per manad las je doorklikt en hetzelde abonnement selecteert.
Snap dat het lekker verdiend al die keren dat mensen door klikken maar op deze manier heb je er niets aan en moet je alsnog al die sites langs om te kijken wat je nu echt betaald.
Snap dat het lekker verdiend al die keren dat mensen door klikken maar op deze manier heb je er niets aan en moet je alsnog al die sites langs om te kijken wat je nu echt betaald.
@Glaanie Komt er een oplossing want ik moet nu alsnog alle aanbieders langs omdat de prijzen enorm afwijken van de prijzen in de pricewatch. Scheel soms meer dan 10euro per maand.
(en lijkt me dat de aanbieders ook gewoon de juiste prijs getoond willen hebben en geen onnodige kliks naar hun website hoeven).
(en lijkt me dat de aanbieders ook gewoon de juiste prijs getoond willen hebben en geen onnodige kliks naar hun website hoeven).
@jongetje Ik heb deze even gemeld bij onze externe partner. De prijzen en links die getoond worden hebben we niet in eigen beheer en kan ik dus niet on-the-fly corrigeren.
Het verdienmodel is hier echter niet per klik dus dat levert niets op behalve frustratie bij gebruikers en is dus zeker ook niet in ons belang.
Het verdienmodel is hier echter niet per klik dus dat levert niets op behalve frustratie bij gebruikers en is dus zeker ook niet in ons belang.
Net even de S24:https://tweakers.net/pricewatch/1999488/samsung-galaxy-s24-128gb-opslag-zwart/abonnement/ bekeken.
En dan als je de eenmalige kosten op "0" zet dan maakt dat niets uit. Doorklikken naar de aanbieder geeft als nog een prijs met bijbetaling voor het toestel.
En dan als je de eenmalige kosten op "0" zet dan maakt dat niets uit. Doorklikken naar de aanbieder geeft als nog een prijs met bijbetaling voor het toestel.
@jongetje Het lijkt dat dit bij de mobiel.nl abo's niet helemaal goed gaat. Ik heb hem doorgegeven aan onze externe partner die het probleem gaat oplossen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.