• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SMSBIZZ belde me zojuist om te vragen of ik interesse had in een-of-andere betaalde vorm van SMS. Aangezien de bellende persoon niet naar me wilde luisteren, heb ik de verbinding verbroken. Zijn er nog meer mensen door SMSBIZZ benaderd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

daar kon je toch smsjes inkopen maar eerst tien proberen?? Ik ben ook door hun benaderd. ze waren de database aan het opschonen en vroegen zich af of ik geinterreseerd was in smsjes te kopen of dat ik me alleen had ingeschreven voor de gratis sms. Ik had een vraag en ben toen zo'n 3x teruggebeld. Beter hang je de eerste keer gewoon op.

Verwijderd

ik heb hem nog niet gehad, maar heb nu wel door dat ik dus gewoon ophang :)

Greets

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 17:44 schreef jd_dnc het volgende:

ik heb hem nog niet gehad, maar heb nu wel door dat ik dus gewoon ophang :)

Greets
zeg probeer jij je HK-quota te halen ofzo? onzinnige posting :)

Verwijderd

was je er ooit aangemeld ofzo ?
of hoe komen ze aan je nummer.. vind het trouwens wel belachelijk dat ze zo mensen opbellen
:r

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 13 september 2001 08:22 schreef mafiasven het volgende:
of hoe komen ze aan je nummer.. vind het trouwens wel belachelijk dat ze zo mensen opbellen
Ik heb me daar idd aangemeld; is altijd leuk om ff te proberen. Mijn gegevens op smsbizz heb ik gewijzigd; telefoonnummers zijn hierbij ongeldig gemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 08:22 schreef mafiasven het volgende:
je moet je 06nr opgeven om aan een password te komen. Misschien dat ik er toch nog wat inkoop ze zijn dan 25ct per stuk. En je kan als afzender alles invullen, nr of naam.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 09:01 schreef pven het volgende:

[..]

Ik heb me daar idd aangemeld; is altijd leuk om ff te proberen. Mijn gegevens op smsbizz heb ik gewijzigd; telefoonnummers zijn hierbij ongeldig gemaakt.
ik heb zoiets ook een keer gehad.. was toen bij die sms service van let's talk kreeg spam smsjes.. maar ff gratis het bedrijf bellen en t was opgelost.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 23:48 schreef Magio het volgende:

[..]

zeg probeer jij je HK-quota te halen ofzo? onzinnige posting :)
Als je je er ooit voor opgegeven heb, zoals ik heb gedaan, dan zeg ik bedankt, heeft niets met HK quota te halen.
Pagina: 1