Bookmark icoon gaat niet naar laatste bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:29
Ik gebruik veel bookmarks op het forum, maar als ik op het icoontje voor de bookmark titel klik dan gaat hij niet naar de bookmark waar hij gebleven moet zijn. Ik moet vaak omhoog scrollen, omdat ik anders berichten mis.

Kan dit gewijzigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Of je gebruikt de functionaliteit verkeerd, of je hebt last van een bug. Laat ik van het laatste uitgaan en dit topic een zetje in de juiste richting geven:

Lieve adjes => Stoute bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik gebruik zelf geen bookmarks op 'post-nivo', maar ik zie dat deze hetzelfde gedrag vertonen als bookmarks op topic-nivo (of topics in algemeenheid), als je op icoontje klikt ga je naar de laatste posts in het topic sinds je laatste sessie (of zoiets dan toch).

Zou het zelf niet raar vinden dat een bookmark van een post altijd naar die ene post zou linken

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij is het nu zo dat als je de laatste post bookmarked je het topic bookmarked, als je een eerdere post bookmarked dan gaat ie specifiek naar die post. Niet helemaal logisch eigenlijk.

Lijkt me beter om het zo te doen:
- wanneer je de TS bookmarked ga je gewoon naar het topic
- bookmarks van alle opvolgende posts verwijzen specifiek naar die post

edit: Bovenin het topic staat ook al een bookmark link. Dan zou het versimpeld kunnen worden en een bookmarklink bij een post altijd naar die post kunnen laten verwijzen.

[ Voor 27% gewijzigd door spone op 09-09-2024 07:22 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:29
Als ik nu op het icoontje klik gaat hij wel naar de juiste dag, maar dan moet ik omhoog scrollen omdat ik anders berichten mis. Dus het lijkt erop dat hij niet naar het eerste nieuwe record gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:53

DaFeliX

Tnet Devver
oeps; verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door DaFeliX op 09-09-2024 11:31 ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1