Toon posts:

[html] input probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een bestelformuliertje te maken , waarbij men als eerste stap een kerst kaart kan uitkiezen (van de 40 ofzo).

Ik heb het gedaan dmv input-radio buttontjes, deze staan met zijn drieen naast elkaar, en vervolgens in rijen onder elkaar. (zie http://www.heteiland.f2s.com/kerst.html - alleen de plaatjes zullen het niet doen).

En probeer nu maar eens een radio-ding te selecteren, uit bijv de derde rij. Dit doet ie niet!!? Hoe kan dit nou weer??? Of ligt het aan mn pc?!

Tnx

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Bij mij werkt alles (uiteraard :)) maar ik vroeg me wel af wat dit voor nu had in je code:
code:
1
<span id="divt1" style="visibility:vissible;position:absolute;top:20;left:20">

Don't mind Rick

Verwijderd

Topicstarter
dat is een grote truuk :9~

Klik maar eens op het plaatje in het midden boven aan (waar het plaatje zou moeten staan iig). Dan zie je dat het beeld veranderd.

Ik heb iets gemaakt, dat je binnen 1 en dezelfde html file andere tekst ziet enzo. Dus als je daarop drukt, dan verdwijnd de ene layer, en verschijnt de andere..that's it

/me denkt dat ie wat onduidelijk is en hoopt dat men hem begrijpt..

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand wat het probleem met de input dingetjes is?!?! Ik snap er niks van. want ik heb het WEL dat probleem... zeer vreemd. Iemand?!?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:04

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 12 september 2001 11:35 schreef ivy het volgende:
weet niemand wat het probleem met de input dingetjes is?!?! Ik snap er niks van. want ik heb het WEL dat probleem... zeer vreemd. Iemand?!?
* Pelle heeft het probleem ook...
De bovenste rij werkt, dan een stuk of wat rijen niet, en de onderste rijen doen het ook gewoon weer.
code:
1
$wazigheid++;

Verwijderd

Topicstarter
precies!

Maar wat het is.... :?

Is dit misschien een html bug? Ik snap er niks van, want met de code is niks mis

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:04

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 12 september 2001 13:33 schreef ivy het volgende:
Is dit misschien een html bug?
Ik denk een IE-bug. In Netscape werkt 'ie perfect namelijk. Ik denk dat er toch ergens in je code iets staat dat niet helemaal paletti is.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
iig zou ik "vissible" "visible" maken :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Ik denk zomaar dat er ergens een layer over die knopjes heen ligt.....is de enige logische verklaring.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat met die layer daar had ik ook al aangedacht... Maar ik kan niets vinden helaas. Is er iemand die misschien een aardige bui heeft en mijn html file-tje wil checken!??!

Want ik kom er echt niet uit. K bedoel, ben niet zo'n persoon die om elk wissewasje een post maakt met een simpel probleem. Maar dit lukt me gewoon niet.

Is er iemand?! Zou tof zijn!!!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb het probleem hier niet (mac/msie5, mozilla/mac)

maar ik vermoed dat het wel zin kan hebben de FORM-tag ook af te sluiten ;) kan nl. de afsluitende </FORM> niet vinden ...

anders zou het eventueel een geheugenprobleem zijn van msie, die wil bij heel veel elementen nog wel eens problemen maken, maar hier lijkt het aantal van 40 radiobuttons me niet echt te veel, alhoewel dat aantal als test te minimaliseren best interessant kan zijn

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Het is niet het aantal want het zijn gewoon een paar radiobuttons in het midden die het niet doen......

Verwijderd

Topicstarter
rij 2 t/m 5 doen het niet :'(

En, ik heb het geprobeerd (om de form af te sluiten) maar das t ook niet...

?!?!?!??!
Pagina: 1