Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23-08 17:57
Beste mensen,

Weten jullie wat ik moet doen met mijn Pixel Pro 8 die om de kleinste dingen heel warm word?

Gister was het echt niet relaxed om mijn telefoon vast te houden. Ik deelde gewoon een insta(gram) reel en toen werd hij kort heel erg warm. Ik had er een hoesje omheen maar dat maakt dus niet uit en dat voelt nog vervelender.

Het minimaliseren van batterij en prestaties helpt niets.

Ik wil graag op deze telefoon door maar dit nekt mij heel erg..

Dankjewel.

Beste antwoord (via rens-br op 30-09-2024 09:59)

• luukdr98
Ik denk dat het even tussen mijn oren zat, inmiddels geen echte last meer van! (alleen soms met intensief gebruik met de camera)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lijkt mij dat er een applicatie op de achtergrond aan het draaien is (kan ook na een update van de betreffende applicatie). Dan zul je de applicatie moeten achterhalen.
Zijn alle applicaties up to date? En de telefoon ook? Zo nee, update alle apps en de telefoon.
Je kunt ook nog het toestel in veilige modus draaien: https://support.google.com/pixelphone/answer/2852139?hl=nl
Dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het om een systeem app gaat (in veilige modus worden alleen de fabrieksapplicaties geladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:09
Herkenbaar, alleen dan op de pixel 7. Vooral rond de camera module is het echt niet fijn om vast te houden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-09 14:58
Een de telefoon heel heet wordt wegens een app, dan trekt deze veel stroom en kan je de app mogelijk terugvinden in de batterij verbruik scherm

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
Ik denk dat het even tussen mijn oren zat, inmiddels geen echte last meer van! (alleen soms met intensief gebruik met de camera)