Ik ben op zoek naar een nieuwe game-pc. Ik heb al gekeken naar de BBG Desktop 1440p en hier wat aanpassingen aan gedaan. Ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor eventuele verbeteringen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment gamen op 1080p, thuiswerken, Youtuben en films kijken. Maar zodra mijn nieuwe zit/sta-bureau geleverd wordt, wil ik gaan kijken naar nieuwe 1440p schermen, dus daar moet de pc wel klaar voor zijn. De games dit ik op dit moment speel zijn:
€1500,- exclusief randapparatuur zoals monitoren, toetsenbord, controller, speakers en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur. De desktop zelf zal naar mijn zoon gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon het beste voor het budget. Vandaar dat ik ook naar de BBG gekeken heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt te staan in het kantoor en tijdens het werken moet hij niet te veel geluid maken. Mijn vrouw werkt namelijk in hetzelfde kantoor tegenover mij.
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang-for-buck en kijken naar eventuele upgrades. Zou 64GB aan te raden zijn i.v.m. Cities Skylines? Of toch kiezen voor een 7800X3D met andere koeler voor wat betere prestaties op game vlak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op dit moment gamen op 1080p, thuiswerken, Youtuben en films kijken. Maar zodra mijn nieuwe zit/sta-bureau geleverd wordt, wil ik gaan kijken naar nieuwe 1440p schermen, dus daar moet de pc wel klaar voor zijn. De games dit ik op dit moment speel zijn:
- Hogwarts Legacy
- Football Manager 2024
- Cities Skylines 1
- Assassins Creed: Valhalla
- The Witcher 3 The Wild Hunt.
€1500,- exclusief randapparatuur zoals monitoren, toetsenbord, controller, speakers en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur. De desktop zelf zal naar mijn zoon gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon het beste voor het budget. Vandaar dat ik ook naar de BBG gekeken heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC komt te staan in het kantoor en tijdens het werken moet hij niet te veel geluid maken. Mijn vrouw werkt namelijk in hetzelfde kantoor tegenover mij.
Ga je overklokken?
Zeker niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang-for-buck en kijken naar eventuele upgrades. Zou 64GB aan te raden zijn i.v.m. Cities Skylines? Of toch kiezen voor een 7800X3D met andere koeler voor wat betere prestaties op game vlak.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 221,51 | € 221,51 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 519,- | € 519,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 108,98 | € 108,98 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 117,99 | € 117,99 |
Totaal | € 1.351,31 |